Europeos.es : Inicio > Empleo en Eslovaquia > director de servicio de atención al cliente/directora de servicio de atención al cliente > Riadiaci Pracovníci (manažéri) V Oblasti Reklamy A Styku S Verejnosťou

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Ofertas de empleo en Bratislavský kraj (Eslovaquia) de director de servicio de atención al cliente/directora de servicio de atención al cliente

Riadiaci Pracovníci (manažéri) V Oblasti Reklamy A Styku S Verejnosťou

Clasificación del trabajo: Directores y gerentes › Gerentes de hoteles, restaurantes, comercios y otros servicios › Otros gerentes de servicios › Gerentes de servicios no clasificados bajo otros epígrafes › director de servicio de atención al cliente/directora de servicio de atención al cliente.

Traducción de la profesión: Zákonodarcovia, riadiaci pracovníci: › Riadiaci pracovníci (manažéri) v hotelových, reštauračných, obchodných a v ostatných službách › Riadiaci pracovníci (manažéri) v ostatných službách › Riadiaci pracovníci (manažéri) v ostatných službách inde neuvedení.

Descripción de la oferta de trabajo:

    Building, maintaining and improving relationships for the B2B and B2C clients.

    Collecting and communicating with customer any requirements arising, on behalf of all internal departments.

    Creating and maintaining processes and Procedures related to the role

    Analyse Spending Patterns and propose upselling and/or cross selling for your customer portfolio

    Document requirements and Request Ad-hoc reports requested by your client portfolio and/or partners

    Taking ownership of Card Renewals, Credit Limits, Spending limits, delinquency, delivery, activations, balance updates and any other relevant operational task for your portfolio of clients.

    To manage the on-boarding process for existing customers, both consumer and business, performing documentation check and validation, collecting missing documents and highlight improvements where necessary;

    To provide  potential customers with product and service information;

    To liaise with Institutional Partners, distributing Insignia Cards;

    To perform tasks related to new product and system launches, including user acceptance testing on front end tools, reports and KPIs;

    To carry out tasks which the Relationship Manager may request from time to time in furtherance of the function.

    One-to-one seamless relationship with clients

    Develop and execute retention plans as well as communication plans.

    Main point of contact even after office hours

    Responding to retention risks and opportunities

    Carry out any Ad hoc operational tasks the Employer may reasonably request from time to time depending on business requirements

País del trabajo: Eslovaquia.

Región: Bratislavský kraj.

Ver 162 ofertas de trabajo en "Bratislavský kraj" (Eslovaquia).

Número de puestos: 1.

Empleador: Insignia Lifestyle Services Europe Slovakia s. r. o. (www.insignia.com).

Instrucciones para solicitar:

m.benovainsignia.com , m.benovainsignia.com , Miriam Benova

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 06 de Marzo de 2024, y con identificador de la vacante:1000000025053782.

Ver las 5 ofertas de trabajo de Directores y gerentes › Gerentes de hoteles, restaurantes, comercios y otros servicios › Otros gerentes de servicios › Gerentes de servicios no clasificados bajo otros epígrafes › director de servicio de atención al cliente/directora de servicio de atención al cliente ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: