Ir a la versión más ligera, para móviles

Europeos.es : Inicio > Oferta de empleo en Austria > Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones > It-service Desk Employee (m/f)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Ofertas en Austria de Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones

It-service Desk Employee (m/f)

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones.

Techniker und gleichrangige nichttechnische Berufe : Informations- und Kommunikationstechniker : Techniker für den Betrieb von Informations- und Kommunikationstechnologie und für die Anwenderbetreuung : Techniker für die Anwenderbetreuung in der Informations- und Kommunikationstechnologie

Descripción de la oferta de trabajo:

We are Europe's leading company for IT Security Monitoring and IT Risk Detection as Managed Services, headquartered in Austria with customers in Europe and the Middle East. With our Managed Security Services we offer our customers from all sectors comprehensive protection of their IT infrastructure. We thereby identify proactively and coninously risks and security problems of an enterprise or government autority arising out of information systems or related to information technology and support the active remediation of thre risks. We thus help to protect corporate assets of our customers and minimize liability risks.

To strengthen our development team we are hiring a

1 IT-Service Desk Employee (m/f) .

Full time

Your Responsibilities:

>> Act as the single point of contact for a wide range of inbound technology service requests

>> Process service requests as they arrive

>> Communicate with internal teams regarding incident progress, changes and service outages

>> Match resources to technical issues appropriately

>> Manage the schedules of multiple teams to ensure maximum utilization of resources

>> Monitor resource schedules to ensure that service requests are completed promptly

Your Qualifications:

>> Basic computer knowledge and technical awareness

>> Understanding of support tools, techniques and IT services

>> Ability to multitask and adapt quickly

>> Self-motivated with the ability to work in a fast-paced environment

>> Experience working in a computer-based service ticketing system

>> Excellent communication skills

>> Very good command of English language (spoken and written), German and additional language skills are an advantage

What we offer:

>> Interesting, international work environment with long-term perspective

>> Very collegial, team-oriented environment

>> Advancement and development opportunities as well as regular feedback sessions

>> An Open Source and security minded setting ¿ Use a distribution and OS of your choice on your laptop!

>> An easy to reach, centrally located open space office

For this position the minimum annual gross salary according to the collective agreement ranges between € 24,738.- and € 26,040.- p.a. for a full time employment with the willingness to a significant overpayment. The amount of the actual salary depends on your previous experience and qualification.

We are looking forward to your application at recruitingradarservices.com and feel free to contact us regarding any question! Das Mindestentgelt für die Stelle als IT-Service Desk Employee (m/f) beträgt 24.738,00 EUR brutto pro Jahr auf Basis Vollzeitbeschäftigung. Bereitschaft zur Überzahlung.

País del trabajo: Austria.

Número de puestos: 1.

Tipo de puesto: Empleo con posibilidad de contratación.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Salario: mínimo 24738 (EUR).

Empleador: siehe Beschreibung.

Instrucciones para solicitar:

Schriftliche Bewerbung

Identificador de la vacante:ID-10883096.

Ver las 172 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: