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Ofertas de trabajo en Irlanda (Dublin) de recepcionista

Receptionist/office Secretary

Clasificación del trabajo: Personal de apoyo administrativo › Empleados en trato directo con el público › Empleados de servicios de información al cliente › Recepcionistas (general) › recepcionista.

Traducción de la profesión: Clerical support workers › Customer services clerks › Client information workers › Receptionists (general).

Descripción de la oferta de trabajo:

A Personal Assistant is usually the first point of contact for the individual they assist. For a Personal Assistant to excel at the job, they will need to perform the following duties and responsibilities:

Handling and responding to all correspondence including phone calls, emails and letters

Scheduling appointments and organising diary entries

Setting reminders for meetings, appointments and other important tasks

Making travel and hotel arrangements

Planning conferences, workshops, seminars and other events

Taking notes at meetings, preparing the minutes and subsequently distributing to all participants

Liaising with other members of staff and external parties such as clients and press

País del trabajo: Irlanda.

Región: Dublin.

Ver 648 ofertas de trabajo en "Dublin" (Irlanda).

Número de puestos: 1.

Empleador: Confidential.

Instrucciones para solicitar:

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 08 de Septiembre de 2024, y con identificador de la vacante:2354263.

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