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Trabajo de administrativo contable/administrativa contable en Suecia

Payroll & Hr Services Specialist (buchhalter/in)

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Profesionales de nivel medio en finanzas y matemáticas › Tenedores de libros › administrativo contable/administrativa contable.

Traducción de la profesión: Arbete som kräver kortare högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper › Arbete som kräver kortare högskoleutbildning inom företagsekonomi och administration › Redovisningsekonomer, banktjänstemän m.fl › Redovisningsekonomer m.fl.

Descripción de la oferta de trabajo:

Stellenangebotsbeschreibung:

- Coordinate with regional/local HR roles and Shared Service Centers for payroll and administrative HR tasks

- Drive standardization and support migration/optimization of payroll and HR processes (e.g. eForms)

- Manage formalities (contracts, registration, insurances, work permits, HR IT system updates)

- Process salaries, salary changes, bonus payments; collaborate with payroll providers, produce salary letters

- Ensure data accuracy with internal/external databases, reflecting LH Group guidelines and local laws

- Respond to regional team mailbox inquiries and produce statistics for internal/external use

- Handle labor relations/compensation & benefits tasks if applicable

- Perform other HR tasks (e.g. Health and safety, Visa, expat handling)

Ihr Profil:

- High school certificate, A level/Abitur or equivalent

- Bachelor’s degree in HR, Legal, Social Sciences, or Business Administration

- Vocational training is a plus

- 1-3 years of Payroll and HR experience, ideally with an international background

- Excellent communication skills in English

- Knowledge of any Nordic language is a plus

- Proficient in MS Office, SAP

- Detail-oriented, quality-conscious, analytical, and business-minded

- Strong problem-solving, and customer service skills

- Ability to work under pressure, adapt, and manage change

- Interpersonal, negotiation, and team collaboration skills

- Willingness to travel

*Must possess a legal work permit in Sweden

País del trabajo: Suecia.

Número de puestos: 1.

Empleador: Deutsche Lufthansa AG (www.be-lufthansa.com).

Instrucciones para solicitar:

Gewünschte Bewerbungsarten: über Internet Internetadresse: https://apply.lufthansagroup.careers/index.php?ac=generic&jobad_id=118236&externalJobboard=2&utm_source=arbeitsagentur Stellenangebot-Details in der Jobsuche der BA aufrufen: 13348-1378207-1-S

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 31 de Enero de 2025, y con identificador de la vacante:13348-1378207-1-S.

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