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Trabajo de administrativo contable/administrativa contable en Suecia
Payroll & Hr Services Specialist (buchhalter/in)
Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Profesionales de nivel medio en finanzas y matemáticas › Tenedores de libros › administrativo contable/administrativa contable.
Traducción de la profesión: Arbete som kräver kortare högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper › Arbete som kräver kortare högskoleutbildning inom företagsekonomi och administration › Redovisningsekonomer, banktjänstemän m.fl › Redovisningsekonomer m.fl.
Descripción de la oferta de trabajo:
Stellenangebotsbeschreibung:
- Coordinate with regional/local HR roles and Shared Service Centers for payroll and administrative HR tasks
- Drive standardization and support migration/optimization of payroll and HR processes (e.g. eForms)
- Manage formalities (contracts, registration, insurances, work permits, HR IT system updates)
- Process salaries, salary changes, bonus payments; collaborate with payroll providers, produce salary letters
- Ensure data accuracy with internal/external databases, reflecting LH Group guidelines and local laws
- Respond to regional team mailbox inquiries and produce statistics for internal/external use
- Handle labor relations/compensation & benefits tasks if applicable
- Perform other HR tasks (e.g. Health and safety, Visa, expat handling)
Ihr Profil:
- High school certificate, A level/Abitur or equivalent
- Bachelor’s degree in HR, Legal, Social Sciences, or Business Administration
- Vocational training is a plus
- 1-3 years of Payroll and HR experience, ideally with an international background
- Excellent communication skills in English
- Knowledge of any Nordic language is a plus
- Proficient in MS Office, SAP
- Detail-oriented, quality-conscious, analytical, and business-minded
- Strong problem-solving, and customer service skills
- Ability to work under pressure, adapt, and manage change
- Interpersonal, negotiation, and team collaboration skills
- Willingness to travel
*Must possess a legal work permit in Sweden
País del trabajo: Suecia.
Número de puestos: 1.
Empleador: Deutsche Lufthansa AG (www.be-lufthansa.com).
Instrucciones para solicitar:
Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 31 de Enero de 2025, y con identificador de la vacante:13348-1378207-1-S.
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