Europeos.es : Inicio > Trabajo en Luxemburgo > agente del servicio de asistencia de TIC > It Officer For Our Level 2 Application Support Team (m/f) - Job Based In Luxembourg

en Español in English auf Deutsch en Français ...

IT Officer for our Level 2 Application Support team (m/f) - Job based in Luxembourg

Oferta de trabajo de agente del servicio de asistencia de TIC en Luxemburgo

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › agente del servicio de asistencia de TIC.

Traducción de la profesión: Techniker und gleichrangige nichttechnische Berufe › Informations- und Kommunikationstechniker › Techniker für den Betrieb von Informations- und Kommunikationstechnologie und für die Anwenderbetreuung › Techniker für die Anwenderbetreuung in der Informations- und Kommunikationstechnologie.

Descripción de la oferta de trabajo:

Description de tâches:

Your future team

Do you have a previous experience in an Operational IT Team? Do you demonstrate competent IT literacy and ability around applications & systems? Are you willing to have a holistic view of IT within business, from front to back?

If you have between 3 and 5 years of experience, you should join our IT Level 2 Support team.

Your next challenge

  *  Solve any technical problems by centralizing, analysing and documenting technical issues faced

  *  Provide daily support remotely to our internal customers

  *  Diagnose and resolve software and applications and hardware incidents in accordance with SLA guidelines, Coordination with L3 team can be asked.

  *  Prioritise, schedule and escalate issues (when required) to the appropriate experienced technician

  *  Produce and maintain procedures and documentation

  *  Maintaining current knowledge and understanding of security and networking best practices to offer the best solutions and protection to company systems

We want to hear from you ! Join us and you will...

  *  Develop your competencies with a tailor-made training plan

  *  Work with recognized experts and be part of a dynamic team delivering cutting-edge solutions to our clients

  *  Team up with dynamic and energetic professionals within a challenging and knowledge-sharing environment

What impact will you make?

Every day, your work will make an impact that matters, while you thrive in a dynamic culture of inclusion, collaboration and high performance. Deloitte is where you will find unrivalled opportunities to succeed and realize your full potential.

*  Bachelor's degree in Computer Sciences, with 3 years minimum expertise in an Operational IT Team in Level 2

  *  Prior experience supporting users on issues related to application and software;

  *  Good understanding of ITIL in principle particularly in the Service Operation space, covering Service Desk , Incident Management, Problem Management and Knowledge Management.

  *  Proficient in MS Office and ticketing system

  *  Tech savvy

  *  Experienced in Microsoft Windows Server, Windows desktop administration, and PowerShell scripting;

  *  Relevant experience in maintaining NTFS permission and Active Directory management.

  *  The following IT related knowledge will be considered as an asset: System Center Configuration (SCCM)

  *  VMWare Managment (VDI)

  *  Cloud Management (Exchange Online, Office 365)

  *  Security standards

  *  English mandatory and French is an asset

País del trabajo: Luxemburgo.

Número de puestos: 1.

Nivel educativo: Grado o nivel equivalente.

Experiencia: 3 años.

Empleador: Deloitte General Services S.A R.L. .

Instrucciones para solicitar:

Vous êtes invité à introduire votre candidature par le site internet : https://deloitte-general-services.contactrh.com/jobs/13237/42627116/en_GB

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 06 de Octubre de 2024, y con identificador de la vacante:PES_LU_728151.

Ver las 68 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › agente del servicio de asistencia de TIC ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: