Europeos.es : Inicio > Oferta de trabajo en España > agente de centro de atención al cliente > Norwegian Customer Experience Agent To Barcelona

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Demanda de agente de centro de atención al cliente en España

Norwegian Customer Experience Agent To Barcelona

Clasificación del trabajo: Personal de apoyo administrativo › Empleados en trato directo con el público › Empleados de servicios de información al cliente › Empleados de centros de llamadas › agente de centro de atención al cliente.

Descripción de la oferta de trabajo:

Join our team of passionate customer-centric individuals with a track record of achievement in providing exceptional service to customers in Denmark.

Requirements

    

Strong preference for candidates based in Barcelona, Spain; willing to consider candidates able to relocate to Barcelona

    

Native / Fluent in Norwegian (verbal and written), with a good command of English

    

Strong customer orientation (previous customer service experience is advantageous)

    

Available to work shifts (International Call Centre)

    

Office-based

    

Strong PC literacy

Job Description

    

Respond to customer enquiries via chats, calls, social media queries & emails

    

Provide customers with product and service information

    

Research required information using available resources

    

Identify customer needs

    

Manage and resolve customer complaints

    

Maintain an up to date customer information system

    

Identify and escalate priority issues

    

Follow up customer calls where necessary

Skills

    

Goal-oriented

    

Proactive

    

Sense of urgency

    

Positive and professional

    

Strong communicator – verbal and written

    

Willing to go above and beyond to exceed customer expectations

    

Strong time management

    

Accurate and able to follow processes and procedures

Start date: 19 September

País del trabajo: España.

Número de puestos: 1.

Empleador: Recruitas AB.

Instrucciones para solicitar:

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 04 de Septiembre de 2024, y con identificador de la vacante:29072812.

Ver las 306 ofertas de trabajo de Personal de apoyo administrativo › Empleados en trato directo con el público › Empleados de servicios de información al cliente › Empleados de centros de llamadas › agente de centro de atención al cliente ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: