Europeos.es : Inicio > Empleo en Polonia > agente del servicio de asistencia de TIC > (junior) It Customer Support Agent With German (it-kundenbetreuer/in)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

(Junior) IT Customer Support Agent with German (IT-Kundenbetreuer/in)

Vacante en Polonia de agente del servicio de asistencia de TIC

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › agente del servicio de asistencia de TIC.

Traducción de la profesión: Technicy i inny średni personel › Technicy do spraw technologii informacyjno-komunikacyjnych › Technicy do spraw technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz technicy do spraw wsparcia użytkownika technologii informacyjno-komunikacyjnych › Technicy do spraw wsparcia użytkownika technologii informacyjno-komunikacyjnych.

Descripción de la oferta de trabajo:

Stellenangebotsbeschreibung:

- Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers

- Being a competent support regarding procurement domain

- Ensuring customer satisfaction and providing professional customer support in English (B2) and German (C1)

- Communicating and building a good relationship with team and our customers

- Acknowledging and resolving customer requests

- Fulfilling requests with accuracy and attention to details

- Maintaining process database and documentation

- Cooperating with colleagues from the team and other departments to provide the best service

- Active participation in the IT community

- Working with Product Manager responsible for respective system to better understand the technical background

- Taking part in building strong IT 1st level support for entire LH Group

- Troubleshooting problems related to system and applications, Data related issues, mapping specific issues

- Perform all other duties assigned or delegated by supervisors

Ihr Profil:

- Master/Bachelor degree

- Both German (C1) & English (B2) language skills

- Previous customer service experience

- Previous corporate experience

- High level understanding of technical aspects

- Knowledge related to domain (Procurement)

- Diligent, independent and systematic approach to work

- Problem solving orientation

- Strong time management and organizational skills

- Analytical and conceptual mindset

- Willingness to expand knowledge and self-development

- Numeric skills

- Team player

- Customer orientation

- Excellent communication skills in intercultural environment

- High precision, dedication to deliver the objectives on time

- Pro-activeness, improvements driver

- Willingness to participate in projects

- Flexibility and adaptability

- CV/Resume required

- Must possess permit to work in Poland

Lufthansa Group Business Services GmbH (LGBS) is a 100 per cent Lufthansa subsidiary. We offer shared services worldwide for the entire company in the areas of Finance, Business Intelligence & Transformation, Human Resources, Procurement and IT, which we provide or manage ourselves. It’s our goal to harmonize and standardize processes and to continuously make them more efficient and effective. We see ourselves as pioneers in digitization, as well as in the use and distribution of the latest technologies, for example in business process automation. As an internationally operating company, LGBS is represented at locations in Frankfurt, Hamburg, Krakow, Manila and Mexico City and manages BPO providers in Germany and abroad. With the global network of foreign representatives of the Lufthansa Group's field organization, we are also locally anchored and active worldwide.

País del trabajo: Polonia.

Número de puestos: 1.

Empleador: Deutsche Lufthansa AG (www.be-lufthansa.com).

Instrucciones para solicitar:

Gewünschte Bewerbungsarten: über Internet Internetadresse: https://apply.lufthansagroup.careers/index.php?ac=generic&jobad_id=114164&externalJobboard=2&utm_source=arbeitsagentur Stellenangebot-Details in der Jobsuche der BA aufrufen: 13348-1297416-1-S

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 14 de Septiembre de 2024, y con identificador de la vacante:13348-1297416-1-S.

Ver las 66 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › agente del servicio de asistencia de TIC ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: