Europeos.es : Inicio > Oferta de trabajo en Dinamarca > agente del servicio de asistencia de TIC > Helpdesk Agent

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Ofertas de agente del servicio de asistencia de TIC en Dinamarca (Østjylland)

Helpdesk Agent

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › agente del servicio de asistencia de TIC.

Traducción de la profesión: Arbejde, der forudsætter viden på mellemniveau › Informations- og kommunikationsteknikerarbejde › Driftsteknikerarbejde og brugersupportarbejde inden for informations- og kommunikationsteknologi › Brugersupportarbejde inden for informations- og kommunikationsteknologi.

Descripción de la oferta de trabajo:

At team.blue, our commitment to excellence drives us to provide top-tier support for our end-users. As a Helpdesk Agent, you will play a vital role in assisting users with their technical inquiries, ensuring smooth operations and a seamless user experience.

 

Your Role:

  • User Assistance: Guide end-users through operating systems, hardware, software, cloud services, and IdP configurations.
  • Problem-Solving: Offer comprehensive support both remotely and in person, adeptly navigating troubleshooting procedures and resolving issues.
  • Customer Follow-Up: Ensure satisfaction by following up with customers after resolving their issues.
  • Collaboration: Engage with users to understand their needs, translating them into scalable, user-friendly solutions.
  • Documentation: Contribute to documenting processes and creating new procedures to enhance efficiency.

What You Bring:

  • Experience: 2+ years in an IT help desk or similar customer support role.
  • Communication: Ability to break down complex technological processes into clear, step-by-step instructions.
  • Team Orientation: A collaborative mindset with an openness to constructive feedback.
  • Learning Agility: Eagerness to learn and adapt to new technologies and systems.
  • Technical Proficiency: Skilled in diagnosing and resolving various technical issues while adhering to company protocols.

 

Why Join team.blue?

At team.blue, we believe in fostering a supportive and dynamic work environment. Here, your well-being and professional growth are our priorities. We offer:

  • Positive Work Environment: A casual atmosphere with an informal tone and no directors' offices.
  • Work/Life Balance: Flexible work arrangements to ensure you have time for both personal and professional life.
  • Professional Development: Opportunities for further education and relevant courses to help you grow in your career.
  • Great Benefits: An amazing canteen that serves breakfast, lunch, and good coffee, as well as social events, fitness facilities, and more.

Join our dedicated team at team.blue, where your expertise will help us maintain our reputation for delivering the best solutions to our 250,000+ customers. Apply now to be part of a company that values your contribution and supports your career journey.

País del trabajo: Dinamarca.

Región: Østjylland.

Ver 356 ofertas de trabajo en "Østjylland" (Dinamarca).

Número de puestos: 1.

Empleador: team.blue Denmark A/S.

Instrucciones para solicitar:

Please apply using one of the specified channels

Forma de contacto:

  • Ciudad: Skanderborg; Código postal: 8660; Calle: Højvangen, Número: 4
  • Correo electrónico: anne.noergaardteam.blue

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 13 de Junio de 2024, y con identificador de la vacante:6067337.

Ver las 68 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › agente del servicio de asistencia de TIC ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: