Ir a la versión más ligera, para móviles

Europeos.es : Inicio > Trabajo en Irlanda > Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones > German Speaking Customer Service Representative

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Trabajo de Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones en IRELAND (Irlanda)

German Speaking Customer Service Representative

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones.

Technicians and associate professionals : Information and communications technicians : Information and communications technology operations and user support technicians : Information and communications technology user support technicians

Descripción de la oferta de trabajo:

Job Description: Receive incoming calls from the market, whilst converting the maximum number of these calls and enquiries into sales.

Achieve performance targets (sales, call-handling and quality) as set out by Team Leaders.Contribute to the achievement of team targets by active participation in team briefs and meetings.

Communicate to Team Leaders all relevant customer feedback to facilitate on-going improvements in our service and prices and the continuous improvement of the Contact Centre.

Track all reservations on-request and provide the customer with a timely and efficient response.

Working as part of a team and be able to stimulate and motivate others while being aware of and responsive to their needs and concerns.

Assist other markets by handling cross-market calls, ensuring that as many calls as possible are handled and converted into salesTutoring new Reservation sales agents to assist in the on-the-job training of new team members.

Previous experience in a sales, customer service environment or contact centre strongly prefered Good working knowledge of Microsoft Office.

Fluency in German and good English skills essential.

Strong Sales Skills.

Highly Customer Service Oriented.

Excellent communication skills.

Excellent problem solving skills and ability to prioritise.

Ability to work in a Fast-paced environment.

Good Team Player with ability to build and maintain relationships.

Please send application to: infoReemplazar por una arrobaofarrellonline.de

Servicio de empleo de origen: Servicios Públicos de Empleo, Irlanda.

País del trabajo: Irlanda.

Región: IRELAND.

Ver 2497 ofertas de trabajo en "IRELAND" (Irlanda).

Fecha de inicio: 01/03/2018.

Nº de vacantes: 1.

Edad mínima: 1.

Edad máxima: 1.

Nivel educativo requerido: Formación técnica superior.

Carnet de conducir: No.

Alojamiento facilitado: No.

Traslado incluido: No.

Gastos de viaje: No.

Se requieren cualificaciones profesionales: No.

Comidas incluidas: No.

Horas semanales: 40.00000.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Duración del contrato: Indefinido.

Cómo solicitar: Otros (véase la descripción).

Cómo solicitar el puesto:

www.jobsireland.ie

Empresa: O'Farrell Recruitment.

Ver las 194 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: