Europeos.es : Inicio > Trabajo en Luxemburgo > empleado administrativo/empleada administrativa > Facility Team Lead

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Facility Team Lead. Luxemburgo

Trabajos de empleado administrativo/empleada administrativa en Luxemburgo

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Secretarios administrativos y especializados › Secretarios administrativos y ejecutivos › empleado administrativo/empleada administrativa.

Traducción de la profesión: Techniker und gleichrangige nichttechnische Berufe › Nicht akademische betriebswirtschaftliche und kaufmännische Fachkräfte und Verwaltungsfachkräfte › Sekretariatsfachkräfte › Sekretariatsfachkräfte in Verwaltung und Geschäftsleitung.

Descripción de la oferta de trabajo:

About this position

Our Facility-Reception department is looking for a Facility Team Lead to coordinate the team, composed of 3 members, and assist them with day-to-day management and various upcoming projects for our premises in Luxembourg.

Your role:

    Managing a team of facility and reception staff.

    Overseeing the maintenance and operations of our organization's facilities.

    Management of an Office merge project, which involves coordination during the design phase, monitoring the construction work until completion, and finally relocation of all staff.

    Space management and integration of mobile office concepts/solution.

    Review and improvement of facility operational processes.

    Coordinate with vendors, contractors, and internal stakeholders to ensure project success.

    Ensuring compliance with health and safety regulations.

    Carry out contracts and providers for services including security, parking, cleaning, catering and so on.

Your profile:

    Minimum of 5-7 years of experience in facility management, maintenance, or a related field.

    Strong leadership and team management skills.

    Project Management Skills.

    Knowledge of building systems and maintenance practices.

    Excellent problem-solving and decision-making abilities.

    Excellent administrative and organizational skills.

    Good communication skills, capacity of multi-tasking, proactive, rigorous, detailed-oriented.

    Languages: fluent in french and English/German is an asset.

    Good Knowledge of MS Office (Outlook, Word, PowerPoint, Excel).

    A designated worker Certification would be a plus.

País del trabajo: Luxemburgo.

Número de puestos: 1.

Experiencia: 5 años.

Empleador: Forvis Mazars.

Instrucciones para solicitar:

Vous êtes invité à introduire votre candidature électronique (CV et lettre de motivation) à l’adresse email suivante: recruitment.luforvismazars.com .

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 17 de Octubre de 2024, y con identificador de la vacante:PES_LU_733687.

Ver las 190 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Secretarios administrativos y especializados › Secretarios administrativos y ejecutivos › empleado administrativo/empleada administrativa ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: