Europeos.es : Inicio > Oferta de empleo en Luxemburgo > técnico administrativo de gestión/técnica administrativa de gestión > Custody Employee, Japanese And English Speaker (m/f)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Custody Employee, Japanese and English Speaker (m/f)

Demanda en Luxemburgo de técnico administrativo de gestión/técnica administrativa de gestión

Clasificación del trabajo: Personal de apoyo administrativo › Empleados contables y encargados del registro de materiales › Auxiliares contables y financieros › Empleados de servicios estadísticos, financieros y de seguros › técnico administrativo de gestión/técnica administrativa de gestión.

Traducción de la profesión: Bürokräfte und verwandte Berufe › Bürokräfte im Finanz- und Rechnungswesen, in der Statistik und in der Materialwirtschaft › Bürokräfte im Finanz- und Rechnungswesen und in der Statistik › Bürokräfte in der Statistik, im Finanz- und Versicherungswesen.

Descripción de la oferta de trabajo:

Your responsibilities

• Maintain excellent client-care and relationship with existing and potential clients

• Answer to all queries from the custody clients

• Update and maintain client information

• Coordinate the analysis of the quality of operations service

• Accomplish various tasks in a timely and qualitative manner

• Execute all the daily tasks according to control checklists

• Co-work with and provide support to the operations sections from client relationship point of view

• Provide administrative support including the preparation of internal applications or reports as well as the maintenance of important documents

• Inform the Section Head of all risks of error and actual errors as soon as detected and evaluate their impact

Your profil

Education

Bachelor in Banking, Economics or Accounting, or equivalent experience

Experience

Experience in a similar function

Knowledge

• Excellent overall custody and fund related knowledge

Languages

Fluent in Japanese and English.

IT skills

• MICROSOFT SUITE (Outlook, Word, Excel and PowerPoint)

Personal skills

• Constant focus on quality and client service

• Excellent communication skills

• Team player

• Flexible

• Analytical and problem-solving mind

País del trabajo: Luxemburgo.

Número de puestos: 1.

Nivel educativo: Grado o nivel equivalente.

Experiencia: 3 años.

Empleador: Mizuho Trust & Banking (Luxembourg) S.A..

Instrucciones para solicitar:

Vous êtes invité à introduire votre candidature électronique (CV et lettre de motivation) à l’adresse email suivante: recruitmentmizuho.lu . Contact : Mme. Annabelle DELEU.

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 13 de Julio de 2024, y con identificador de la vacante:PES_LU_714069.

Ver las 38 ofertas de trabajo de Personal de apoyo administrativo › Empleados contables y encargados del registro de materiales › Auxiliares contables y financieros › Empleados de servicios estadísticos, financieros y de seguros › técnico administrativo de gestión/técnica administrativa de gestión ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: