Europeos.es : Inicio > Oferta de trabajo en Luxemburgo > empleado administrativo/empleada administrativa > Cabin Crew Backoffice Support (m/f)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Cabin Crew Backoffice Support (m/f). Luxemburgo

Contratación de empleado administrativo/empleada administrativa en Luxemburgo

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Secretarios administrativos y especializados › Secretarios administrativos y ejecutivos › empleado administrativo/empleada administrativa.

Traducción de la profesión: Techniker und gleichrangige nichttechnische Berufe › Nicht akademische betriebswirtschaftliche und kaufmännische Fachkräfte und Verwaltungsfachkräfte › Sekretariatsfachkräfte › Sekretariatsfachkräfte in Verwaltung und Geschäftsleitung.

Descripción de la oferta de trabajo:

Main duties:

    Provide administrative support to Cabin Crew Management within all related service activities such as writing of procedures, documentation and service manual and maintain the electronic filing updated

    Be the interface between Head of Cabin Crew Department and Team Specialists for Cabin Crew matters and daily operation issues

    Maintain and ensure follow-up of quality system, elaborate statistics and observe all required follow-up for cabin crew reports regarding quality issues

    Attend meetings due to function specific responsibilities

    Preparation of department documentation such as communication, revisions, meeting preparation and presentations

    Deliver initial and recurrent courses according to EU OPS for Cabin Crew Members

    Assist TS Training and be his back up

Required profile:

Minimum required criteria:

    Be holder of a “Bac” or equivalent and have proven experience in a similar position

    Show strong office management skills

    Be well-organized and self-initiative

    Be able to work independently

    Demonstrate the ability to communicate at all levels, both inside and outside the company

    Have good knowledge with standard office applications

    Show good communication skills in English, French or German (spoken and written)

    Maintain strict confidentiality in performing the duties

    Show commitment to a high level of service standards, initiative and personal drive

    Accept Duty Travel

Desired or to be acquired criteria:

    Provide good project management skills

    Have a deep knowledge of aviation regulation

    Have a good knowledge of internal processes and regulations

    Have a good knowledge of Luxembourgish

The ideal candidate:

    The knowledge of any other language is considered as advantage

    Have former experience as an active Cabin Crew Member

País del trabajo: Luxemburgo.

Número de puestos: 1.

Nivel educativo: Segundo ciclo de enseñanza secundaria.

Experiencia: 2 años.

Empleador: LUXAIR S.A..

Instrucciones para solicitar:

Vous êtes invité à introduire votre candidature par le site internet : https://luxair.csod.com/ats/careersite/JobDetails.aspx?id=4341&site=3

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 12 de Octubre de 2024, y con identificador de la vacante:PES_LU_732124.

Ver las 190 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Secretarios administrativos y especializados › Secretarios administrativos y ejecutivos › empleado administrativo/empleada administrativa ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: