Europeos.es : Inicio > Trabajo en Luxemburgo > técnico administrativo de gestión/técnica administrativa de gestión > Billing Officer (m/f)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Billing Officer (m/f). Luxemburgo

Trabajo de técnico administrativo de gestión/técnica administrativa de gestión en Luxemburgo

Clasificación del trabajo: Personal de apoyo administrativo › Empleados contables y encargados del registro de materiales › Auxiliares contables y financieros › Empleados de servicios estadísticos, financieros y de seguros › técnico administrativo de gestión/técnica administrativa de gestión.

Traducción de la profesión: Bürokräfte und verwandte Berufe › Bürokräfte im Finanz- und Rechnungswesen, in der Statistik und in der Materialwirtschaft › Bürokräfte im Finanz- und Rechnungswesen und in der Statistik › Bürokräfte in der Statistik, im Finanz- und Versicherungswesen.

Descripción de la oferta de trabajo:

Your Role:

You will join a team of experienced billing officers and work in close collaboration with a specific group of lawyers.

As as a key contact (internal/external) for the invoice management process, your responsibilities include:

    Monitoring and analysing the financial aspects of the client files in collaboration with the partners and the finance department

    Ensuring the exactitude of the financial information before issuing invoices

    Ensuring that rules and deadlines are respected in the validation process of invoices under the supervision of the Coordinator

    Preparing invoices in accordance with the applicable financial agreements and collecting all billing information needed

    Preparing credit notes when appropriate

    Following up on outstanding invoices and preparing payment reminders (if applicable) in coordination with the Collection team

    Ensuring that rules and deadlines are respected in the validation process of invoices

Your Profile:

    You hold a Bachelor's degree or equivalent with a first experience in an administration or finance department

    You are analytical and detail-oriented

    Data processing skills are an asset

    You are fluent in English and either French or German.  . Additional language skills are an asset

    You possess strong technical MS office skills, especially Excel

    You are an organised, flexible, and results oriented team player

    You possess excellent communication skills and a customer, and service-oriented mindset

País del trabajo: Luxemburgo.

Número de puestos: 1.

Nivel educativo: Grado o nivel equivalente.

Experiencia: 1 años.

Empleador: Arendt & Medernach S.A..

Instrucciones para solicitar:

Vous êtes invité à introduire votre candidature par le site internet : https://www.arendt.com/careers/job-opportunities/billing-officer/

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 06 de Agosto de 2024, y con identificador de la vacante:PES_LU_731019.

Ver las 38 ofertas de trabajo de Personal de apoyo administrativo › Empleados contables y encargados del registro de materiales › Auxiliares contables y financieros › Empleados de servicios estadísticos, financieros y de seguros › técnico administrativo de gestión/técnica administrativa de gestión ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: