Ir a la versión más ligera, para móviles
en Español in English auf Deutsch en Français ...

Ariba Global Project Manager. Valais. Suiza

Empleo en Suiza (Valais) de Directores de administración y servicios



Clasificación del trabajo: Directores y gerentes : Directores administradores y comerciales : Directores de administración y servicios : Directores de administración y servicios no clasificados bajo otros epígrafes.
Führungskräfte : Führungskräfte im kaufmännischen Bereich : Führungskräfte in der betrieblichen Verwaltung und in unternehmensbezogenen Dienstleistungen : Führungskräfte in der betrieblichen Verwaltung und in unternehmensbezogenen Dienstleistungen, anderweitig nicht genannt.

Descripción de la oferta de trabajo:

Ariba Global Project Manager leads global Ariba implementation and initiative to harmonize and standardize Lonza processes within Operational Procurement and Accounts Payable.

This subject matter expert leads this initiative for realizing global benefits.

Key accountabilities and duties: • Lead Ariba implementation as a delivery manager to foster standardization, automation and innovation in the Global Business Service Organization, implement projects globally according to the Blueprint.

This expert manages cross-functional international teams, achieves global targets, ensures the accurate scope and sets the right priorities.

He/She is responsible to realize projects in the prescribed time frame, budget and quality. • Act as a global delivery manager across Procurement, Finance and IT and perform as a change manager in driving innovation • Responsible to deliver benefits in terms of process performance, quality and customer satisfaction for driving continuous performance improvements. • Contributes to Source to Pay strategic discussions to support GPO and GBSO strategy and planning.

Qualifications and skills required: • University degree in Logistics Management, Procurement or related field • Extensive Ariba project management experience in international teams • Proven experience in providing service to stakeholders and in working with cross-functional teams • Demonstrated capability for complex problem solving, decision making, sound judgment • Good ability to act proactive and influence cross-functional teams and departments • Strong supporter for changes and ability to think strategically • Excellent oral and written communication skills in English and German, other languages are an advantage • Proven planning, organization and controlling skills

Servicio de empleo de origen: SECO, Servicios Públicos de Empleo, Suiza.

País del trabajo: Suiza.

Región: Valais.

Ver 69 ofertas de trabajo en "Valais" (Suiza).

Fecha de inicio: 22/01/2018.

Nº de vacantes: 1.

Edad mínima: 20.

Edad máxima: 60.

Experiencia: Véase la descripción.

Nivel educativo requerido: Sin especificar.

Lenguas exigidas: inglés: (notable) .

Carnet de conducir: No.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Duración del contrato: Indefinido.

Cómo solicitar: Otros (véase la descripción).

Cómo solicitar el puesto:

Empresa: Lonza AG.

Dirección: Lonza AG Rottenstrasse 6 3930 Visp.

Contacto: Aneta Iwanska

Email: aneta.iwanskaReemplazar por una arrobalonza.com

Teléfono: +41 61 316 8358.





Ver las 210 ofertas de trabajo de Directores y gerentes : Directores administradores y comerciales : Directores de administración y servicios : Directores de administración y servicios no clasificados bajo otros epígrafes ofertadas.

Ofertas de trabajo similares:

Ariba Global Project Manager. Suiza, 24 Ene. 2018.

Bereichsleiter/in Intensivpflege 100 % Arbeitsort: Horgen ZH. Suiza, 15 Ene. 2018.

Mitarbeiter/in Facility Management 100%. Suiza, 11 Ene. 2018.

UnterhaltsreinigerIn für Zürich, Pfäffikon & Winterthur gesucht. Suiza, 11 Ene. 2018.