Ir a la versión más ligera, para móviles
en Español in English auf Deutsch en Français ...

Agent Customer Contact Center - French Native Speaker

Búsqueda en Países Bajos (NEDERLAND) de Empleados de ventanillas de informaciones



Clasificación del trabajo: Personal de apoyo administrativo : Empleados en trato directo con el público : Empleados de servicios de información al cliente : Empleados de ventanillas de informaciones.
Administratief personeel : Klanten bedienend personeel : Klantenvoorlichters : Informatieverstrekkers.

Descripción de la oferta de trabajo:
Responsibilities: Responsible for capturing and handling all incoming and outgoing customer contacts from different media in a correct and customer friendly way, complying with the target figures as agreed with CCC-clients. For each interaction, the Agent is responsible for supplying the customer with correct and complete information (according to the script) and for registering the required information in the appropriate format(s) to make each interaction billable. Tasks: - Provide the customers with the correct service by giving product information, taking orders and by finding solutions for problems the customer may have - Ensure that all scripts are actively used and adhered to. Any script discrepancies are to be reported to the Teamleader - When registering orders, responsible for ensuring that each order is filled in completely and correctly in line with scripts and procedures. - Register interactions in the complete and correct format(s) in order to make the interactions billable - Ensure that complaints are handled in a correct way and that the department/person related to the complaint is informed - Handle credit card authorisations - Ensure adherence to confidentiality clauses, including but not limited to data- and customer privacy models and laws - Any other duties as assigned by management Authorities: - Register orders - Handle credit card authorisations - Qualify calls and register these in the appropriate database(s)

Servicio de empleo de origen: UWV WERKbedrijf, Servicios Públicos de Empleo, Países Bajos.

País del trabajo: Países Bajos.

Región: NEDERLAND.

Ver 1976 ofertas de trabajo en "NEDERLAND" (Países Bajos).

Fecha de inicio: 03/08/2017.

Nº de vacantes: 1.

Carnet de conducir: No.

Horas semanales: 36-40.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Duración del contrato: Indefinido.

Cómo solicitar el puesto:
Afdeling Zakelijke Dienstverlening(phone:0570-665922, email: infoReemplazar por una arrobajobcenter.nu)

Empresa: Jobcenter Zakelijke Dienstverlening BV.

Contacto: Afdeling Zakelijke Dienstverlening

Email: infoReemplazar por una arrobajobcenter.nu

Teléfono: 0570-665922.





Ver las 73 ofertas de trabajo de Personal de apoyo administrativo : Empleados en trato directo con el público : Empleados de servicios de información al cliente : Empleados de ventanillas de informaciones ofertadas.

Ofertas de trabajo similares:

Medewerker klantenservice overheid. Países Bajos, 07 Oct. 2017.

Medewerker Customer Service. Países Bajos, 07 Oct. 2017.

Klantenservice medewerker helpdesl alles-in-een videodienst. Países Bajos, 06 Oct. 2017.

Customer Servcie medewerker. Países Bajos, 06 Oct. 2017.

Klantexperts Telecom Amsterdam. Países Bajos, 06 Oct. 2017.

Fluent French Speaking Inbound Customer Service Advisor Fashion Brand. Países Bajos, 09 Sep. 2017.

Leerwerkplek medewerker Klantcontact. Países Bajos, 01 Sep. 2017.

Leerwerkplek medewerker Klantcontact. Países Bajos, 01 Sep. 2017.