Europeos.es : Inicio > Oferta de trabajo en Luxemburgo > Personal directivo de la administración pública > Technical Project Coordinator (m/f)
en Español in English auf Deutsch en Français ...
Vacantes de Personal directivo de la administración pública en Luxemburgo
Technical Project Coordinator (m/f)
Clasificación del trabajo: Directores y gerentes › Directores ejecutivos, personal directivo de la administración pública y miembros del poder ejecutivo y de los cuerpos legislativos › Miembros del poder ejecutivo y de los cuerpos legislativos › Personal directivo de la administración pública.
Traducción de la profesión: Führungskräfte › Geschäftsführer, Vorstände, leitende Verwaltungsbedienstete und Angehörige gesetzgebender Körperschaften › Angehörige gesetzgebender Körperschaften und leitende Verwaltungsbedienstete › Leitende Verwaltungsbedienstete.
Descripción de la oferta de trabajo:
Description de tâches:
Technical Project Coordinator (connectivity projets)
Your missions
* Ensure the supervision and monitoring of WAN connectivity projects for our professional customers and ensure follow-up with operators
* Assist the project managers on large-scale internal and external projects
* Coordinate the projects amongst the different teams of POST Luxembourg
* Check the technical feasibility at the customer's premises, including the organization of Site Surveys
* Follow-up on the progress of projects
* Manage customer relationships and provide reports
Your profile
• Bachelor degree (BAC+ 3) in telecommunications and/or within the IT-domain or an equivalent professional experience
• Have a good knowledge in the network domain (WAN/LAN) and connectivity products
• The following knowledge are considered an advantage:
* Process management, definition of procedures / products
* Project management methodology (PMI, Prince2, Hermes, ...)
* Network protocols (Layer1-3)
• Have a pronounced sense of responsibility, be flexible and service oriented
• Have a commercial approach combined with good communication skills
• Be willing to work autonomously within our projects of national and international scope, together with our customers, and internal services
• Be fluent in both English and French; German and Luxembourgish are considered an advantage
• Have the driving license (B)
País del trabajo: Luxemburgo.
Número de puestos: 1.
Experiencia: 2 años.
Empleador: POST Luxembourg.
Instrucciones para solicitar:
Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 30 de Abril de 2024, y con identificador de la vacante:PES_LU_722020.
Ofertas de trabajo similares:
- Biträdande förvaltningschef tillika administrativ direktör. Suecia, 12 May. 2024.
- Chargé·e de direction (m/f/d). Luxemburgo, 10 Abr. 2024.