Europeos.es : Inicio > Trabajo en Grecia > gestor de servicio de asistencia de TIC/gestora de servicio de asistencia de TIC > Finnish Speaking- Customer Support, 4 Paikkaa, Linkanordic, Kreikka, 10431 Athens

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Finnish speaking- Customer support, 4 paikkaa, linkAnordic, Kreikka, 10431 Athens

Ofertas de trabajo de gestor de servicio de asistencia de TIC/gestora de servicio de asistencia de TIC en Grecia

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › gestor de servicio de asistencia de TIC/gestora de servicio de asistencia de TIC.

Traducción de la profesión: Τεχνικοί και ασκούντες συναφή επαγγέλματα › Τεχνικοί του τομέα της πληροφόρησης και επικοινωνίας › Τεχνικοί λειτουργιών και υποστήριξης χρηστών τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας › Τεχνικοί υποστήριξης χρηστών των τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας.

Descripción de la oferta de trabajo:

We're hiring Finnish speaking Customer Service agents to sunny Greece! You have the possibility to work from home/remotely from anywhere in Greece!

What you will do:

Communicate with customers via phone, Social Media, chat and e-mail.

Track and follow cases to ensure they closed in an efficient and timely manner.

Maintain high customer satisfaction, representing a major brand.

Provide and maintain strong, professional relationships with all partners and show empathy at all times.

Work towards reaching targets as set out by client statement of work as well as internal targets.

What you will bring:

Fluency in Finnish.

Very good communication skills in English.

Exceptional communication & soft skills, as well as problem-solving skills.

Computer knowledge/tech savviness.

Resourceful, able to multitask.

Thrive as a team player in a fast-paced, high-energy, change-oriented environment.

What we offer:

Possibility to work from home from anywhere in Greece.

Complete support to help you ease your relocation to Greece (we cover your flight tickets expenses, hotel accommodation, finding an apartment (-all at no cost to you-).

Competitive monthly salary + 2 extra salaries per year.

Referral Programs.

Private Health Insurance.

Numerous benefits and discounts.

Full training by certified instructors.

Professional growth & development opportunities.

Special events as well as community & social responsibility initiatives.

Free online Greek language courses.

State of the art premises, providing a great working environment with relaxing break areas.

Work for a Great Place to Work-Certified Company that fosters diversity, offering equal opportunities to all, regardless of gender, ethnicity, religion, culture, or age.

País del trabajo: Grecia.

Número de puestos: 4.

Empleador: linkAnordic.

Instrucciones para solicitar:

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 30 de Abril de 2024, y con identificador de la vacante:dde6736b-e5d5-45ed-a1d0-a06a50cee8a2.

Ver las 10 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › gestor de servicio de asistencia de TIC/gestora de servicio de asistencia de TIC ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: