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Finnish speaking - Customer support, 5 paikkaa, linkAnordic, Kreikka, Chania, Crete

Oferta de empleo en Grecia de gestor de servicio de asistencia de TIC/gestora de servicio de asistencia de TIC

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › gestor de servicio de asistencia de TIC/gestora de servicio de asistencia de TIC.

Traducción de la profesión: Τεχνικοί και ασκούντες συναφή επαγγέλματα › Τεχνικοί του τομέα της πληροφόρησης και επικοινωνίας › Τεχνικοί λειτουργιών και υποστήριξης χρηστών τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας › Τεχνικοί υποστήριξης χρηστών των τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας.

Descripción de la oferta de trabajo:

Are you a fluent Finnish speaker? Do you want to work in Chania, one of the most beautiful cities in

Crete, combining your work with your summer vacations? Enjoy the sun, the amazing food and the

hospitality of the locals.

We are looking for Finnish Customer Support Consultants, to work for one of Europe's largest producers

and retailers of electricity and heat.

What will you do:

Provide and maintain strong, professional relationships with all customers and show empathy at

all times.

Work effectively as part of a team, developing effective and supportive relationships with

colleagues and management.

Contact with customers, providing solutions to their requests.

Deliver high quality support: provide accurate and complete information by using the right

methods/tools.

Manage large amounts of incoming calls & emails.

Identify and assess customers' needs to achieve satisfaction.

Requirements

Excellent knowledge & communication skills in Finnish.

Very good command of English (B2).

Good problem-solving skills.

Communication skills.

Usage of MS Windows and MS Office, ability to use Internet applications.

Knowledge of logistics on an operational level, as well as overland.

EU Passport.

Benefits

Complete relocation support (flight ticket to Chania, Crete, pick-up & drop - both at no cost to

you).

Free accommodation or extra accommodation bonus, throughout the entire employment period.

Competitive monthly salary + 2 extra salaries per year.

A generous bonus scheme.

Fully remunerated training by certified instructors.

Extra private health insurance.

Consistent support for anything you may need along the way.

Numerous benefits and discounts.

State-of-the-art premises - including an amazing activity room with a fully-equipped gym, table

tennis table and TV.

Special events as well as community & social responsibility initiatives.

Free online Greek language courses.

Professional growth & development opportunities within a multicultural, safe and fun workplace.

País del trabajo: Grecia.

Número de puestos: 5.

Empleador: linkAnordic.

Instrucciones para solicitar:

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 30 de Abril de 2024, y con identificador de la vacante:74219628-d9fe-4b3b-b1a6-6d23e46f7678.

Ver las 12 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones › Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario › Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones › gestor de servicio de asistencia de TIC/gestora de servicio de asistencia de TIC ofertadas.

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