Ir a la versión más ligera, para móviles

Europeos.es : Inicio > Servicio Público de Empleo Estatal > 673 ofertas de trabajo de Administración

en Español in English auf Deutsch en Français ...

673 Ofertas de empleo de Administración en España. Página 16. [20/07/2018]

Página: 16

Ver las ofertas de trabajo de Administración agrupadas por provincia:

 

TÈCNIC PROGRAMADOR PROJECTE ENGINYERIA.

Fecha de la oferta: 14 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: GIRONA. Ciudad: Cornellà del Terri. Código postal: 17844. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Nom d'empresa no visible. Tipo de contrato: LABORAL INDIFERENT. Jornada: COMPLETA.

Descripción: PROGRAMACIÓ PLC'S MAQUINÀRIA INDUSTRIAL ESPECIAL I REALITZAR ESQUEMES ELÈCTRICS,IMMEDIATA Enginyeria tècnica especialitzada en el disseny i construcció de maquinària especial i serveis relacionats amb les millores productives.Estudiants: Eng.Tèc. Ind. Electrònica Industrial, Grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Elèctrica Titulats: Eng.Tèc. Ind. Electrònica Industrial, Grau en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Elèctrica Experiència: VALORABLE APORTAR EXPERIÈNCIA EN PROGRAMACIÓ DE DIFERENTS TIPUS DE PLC'S Idiomes: CATALÀ - CASTELLÀ - ANGLÈS Informàtica: NIVELL USUARI Altres: Persona dinàmica, amb bones habilitats comunicatives i a qui li agradi treballar amb equip. Amb iniciativa pròpia i implicació amb l'empresa. Disponibilitat per viat.

TÈCNIC/A ELÈCTRIC/A.

Fecha de la oferta: 14 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: GIRONA. Ciudad: Girona. Código postal: 17001. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: MARLEX RECRUITING. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius Important empresa ubicada a la zona de Girona, especialitzada en desenvolupar i implantar solucions integrals en el camp de l'electricitat industrial, precisa incorporar un/a: TÈCNIC/A ELÈCTRIC/A Les principals funcions que durà a terme la persona seleccionada són el muntatge elèctric de la maquinària i les instal·lacions industrials fabricades per l'empresa. Així mateix, el/la candidat/a s'ocuparà de la realització de quadres d'automatització. Hi ha possibilitats de viatjar tant a nivell nacional com internacional. El perfil correspon a un/a professional que aporti formació mínima a nivell de Cicle Formatiu de Grau Superior en Electricitat de Control, Robòtica i/o Automatització. Es valorarà aportar experiència mínima de 2-3 anys treballant en el muntatge a nivell.

ADMINISTRATIU/VA POSTVENDA.

Fecha de la oferta: 14 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: GIRONA. Ciudad: Girona. Código postal: 17001. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Nom d'empresa no visible. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Empresa dedicada a la venda i servei de manteniment i reparació d'ascensors multimarca, molt consolidada dins el sector. Es selecciona ADMINISTRATIU/VA DE POSTVENDA per desenvolupar les funcions pròpies del Departament, vinculat a: - Tasques de legalització d'ascensors, altes i baixes a indústria, comunicacions, etc... - Tasques de facturació. - Tasques de coordinació dels tècnics, - Atenció al client. - Escaneig i arxiu de documentació..

TÈCNIC/A DE TRÀFIC (AMB FRANCÈS).

Fecha de la oferta: 14 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: GIRONA. Ciudad: Girona. Código postal: 17001. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: MARLEX RECRUITING. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Consultoria en RRHH especialitzada en la selecció de càrrecs intermitjos i directius El perfil correspon a un/a professional que aporti una formació a nivell de Batxillerat o Cicle Formatiu de Grau Mig o Superior en Logística, Transport o relacionat. És molt valorable aportar un o dos anys d'experiència en un lloc de treball similar. Cal disposar de domini o nivell alt de llengua francesa, a més de coneixements amplis en ofimàtica. Pensem en una persona que tingui capacitat de treball en equip, habilitat en la previsió i/o per prioritzar les tasques, amb capacitat per assumir determinada pressió en moments concrets. Preferible amb residència a la mateixa comarca o proximitats. Integrat en el departament de trànsit, i sota la supervisió del Cap de tràfic, s'encarregarà de la gestió de càrregues nacionals i internacionals, de l'elaboració i la optimització.

Cap d'administració.

Fecha de la oferta: 14 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / CONTABILIDAD/FINANZAS. Provincia: GIRONA. Ciudad: Girona. Código postal: 17001. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: ETALENTUM SELECCIÓN. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Empresa de selecció de personal buscant els perfils més adequats que ens sol·liciti l'empresa. Per empresa industrial de la província de Girona, seleccionem a un cap d'administració. En dependència de la Direcció General, les seves seves principals responsabilitats seran: - Gestionar, supervisar i controlar l'execució dels procediments administratius i comptables que regeixen el funcionament intern de l'organització. - Coordinar un equip d'unes 5 persones dels departaments de comptabilitat, administració, facturació i finances. - Revisar la documentació fiscal, comptable i laboral. - Habituat a l'ús de programes de gestió. S'ofereix: - Posició estable a empresa en constant creixement. - Pla de carrera. - Flexibilitat horària. - Salari en dependència de l'experiència aportada..

TÈCNIC/A DISSENY ESQUEMES ELÈCTRICS.

Fecha de la oferta: 14 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: GIRONA. Ciudad: Girona. Código postal: 17001. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: AXXON SELECTING ETT. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Jornada: COMPLETA.

Descripción: EMPRESA DE TREBALL TEMPORAL, SELECCIO I CONSULTORIA Axxon selecciona per a reconeguda empresa especialitzada en la realització de projectes d'automatització de maquinària i processos industrials, ubicada a Girona, un/a TÈCNIC/A DISSENY ESQUEMES ELÈCTRICS En dependència del responsable d'Oficina Tècnica elèctrica, la persona seleccionada donarà suport en el disseny d' esquemes de quadres i instal·lacions elèctriques segons els requeriments de cada projecte. S'ofereix excel·lent oportunitat professional, en projecte laboral estable en empresa consolidada i de referència en el sector..

TÈCNIC/A JUNIOR COMERÇ.

Fecha de la oferta: 14 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08001. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: PIMEC. Tipo de contrato: LABORAL INDIFERENT. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya PIMEC precisa incorporar un/a: TÈCNIC/A JUNIOR COMERÇ Les seves funcions es centraran en la redacció d`informes i al·legacions sobre reformes i temes regulatoris relacionats amb el sector comerç; representar a PIMEC Comerç davant empreses associades, institucions, i altres organismes oficials; redactar documentació diversa, memòries de projectes, conferències de presidència, etc.; assistència a reunions institucionals; i resolució de consultes tècniques sobre la sectorial de comerç. Es precisa una persona llicenciada en dret, ciències polítiques o ADE, amb experiència entre 1 i 2 anys realitzant funcions similars. Imprescindible el domini del català i castellà i alt nivell d'anglès. Coneixements avançats de Microsoft Office (Word, Excel i Power Point) i Access nivell mig. S'ofereix: &i.

TECNIC/A RRHH (SC).

Fecha de la oferta: 14 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: BARCELONA. Código postal: 08470. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: MARLEX. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Treball Temporal i Selecció de Personal Important empresa del sector comercial de la zona de Sant Celoni precisa incorporar un/a Tècnic/a RRHH per ampliació de plantilla. Les tasques que haurà de realitzar seran la gestió de torns i vacances dels treballador, control hores de treball i selecció de nou personal entre d'altres. Es requereix: - Experiència en l'àrea de RRHH, mínim dos anys - Residència a prop del centre de treball - Possibilitat d'incorporació immediata S'ofereix: - Contracte temporal amb possibilitats de continuïtat.

Tècnic electromecànic de portes automàtiques (Vic).

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Vic. Código postal: 08500. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: MANTENIMENTS ALIMENTARIS, S.L.. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Jornada: COMPLETA.

Descripción: - Experiència en el manteniment mecànic-elèctric de portes automàtiques industrials (seccionals, corredisses, rapides,...) - Interpretació plànols mecànics i esquemes elèctrics. - Mecànica i electricitat bàsica.- Experiència en el manteniment mecànic-elèctric de portes automàtiques industrials (seccionals, corredisses, rapides,...) - Interpretació plànols mecànics i esquemes elèctrics. - Mecànica i electricitat bàsica..

Gerocultor/a.

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: GIRONA. Ciudad: Girona. Código postal: 17190. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: EMO-Aj. Salt. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Per treballar a residència i centre de dia de gent gran a un municipi de la província de Girona. Imprescindible experiència prèvia en llocs de treball similars, disponibilitat de vehicle propi per arribar al lloc de treball, i tenir la titulació de tècnic/a atenció sociosanitària, auxiliar d'infermeria o certificat professional equivalent. Contracte temporal per substitucions amb possibilitat d'indefinit, jornada completa, horari a convenir. Incorporació immediata.Oferir assistència als diferents usuaris en les activitats bàsiques de la vida diària (vestit, alimentació, higiene,..), participació a les reunions d'equip i a les diferents activitats que es realitzen al centre, i en general, acompanyar a la persona durant tota l'estada al centre..

ADMINISTRATIVO / SECRETARIADO.

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Sector: SERVICIOS.
Categoría: Administración / SECRETARIADO. Provincia: MÁLAGA. Ciudad: Málaga. Empresa ofertante: RED TAPE SERVICIOS INTEGRADOS DE ASESORAMIENTO Y TRAMITACION SL. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Duración: 3   Meses. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Especialidad: Administración y Secretariado. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Se necesita administrativo/recepcionista para laGestoria.NET. Atención a clientes y apoyo al departamento de RRHH..

ADMINISTRATIVO/A GESTIÓN DOCUMENTAL (Cert. Discapacidad).

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración. Provincia: SEVILLA. Ciudad: Bollullos de la Mitación. Empresa ofertante: EUROFIRMS FUNDACIÓ PRIVADA. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Duración: Obra y servicio.

Descripción: La Fundación Eurofirms es una entidad sin ánimo de lucro que trabaja para potenciar la cultura de la igualdad en el mundo laboral. Nuestro objetivo es la inserción al mercado laboral de personas con certificado de discapacidad igual o superior al 33%. Para importante multinacional del sector de los servicios ubicada en Bollullos de la Mitación, precisamos perfil de gestores/as administrativos/as para desarrollar tareas de Back Office, buscamos perfiles principalmente cuya experiencia sea en sector bancario gestionando documentación de activos. Requisitos necesarios: - FP II Administrativo - Conocimiento en documentación de Activos - Manejo Paquete Office a nivel usuario - Incorporación Inmediata - Disponibilidad Horaria - Carnet de conducir y vehículo propio.

ADMINISTRATIVO / RRHH.

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Sector: SERVICIOS.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: MÁLAGA. Ciudad: Málaga. Empresa ofertante: RED TAPE SERVICIOS INTEGRADOS DE ASESORAMIENTO Y TRAMITACION SL. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Duración: 3   Meses. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Se necesita administrativo para departamento de RRHH de laGestoria.NET..

Administratiu/va Comptable.

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08015. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: AH. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: La persona candidata haurà de desenvolupar feines de gestió i actualització de base de dades de clients, enviar remeses bancàries, comptabilitat, etc. A més a més, haurà de resoldre dubtes per telèfon i atenció telefònica. També redacció de cartes i preparació de texts amb la seva capçalera i peu de pàgina.Redacció de cartes i correspondència. Atenció telefònica. Enviament de remeses bancàries. Comptabilitat. Actualització d'altes i baixes. Preparació d'aules i equipaments. Actualització de la pàgina web de l'empresa. Gestió d'inscripcions. Gestió de pagaments web. Ús de les xarxes socials. Realització de programes..

Tècnic/a al Departament de Finances (Barcelona).

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08001. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Casal dels Infants. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: FEINA: •Seguiment financer. •Elaboració comptabilitat de l’entitat. •Control pressupostari del finançament rebut. •Gestió tresoreria. •Control execució projectes. •Elaboració justificacions econòmiques (bases, requisits, planificació, presentació...). •Gestió documentació. •Coordinació de l’equip contractat a càrrec i del voluntariat del departament. EXPERIÈNCIA I REQUERIMENTS: •Nivell avançat d’Excel i nivell usuari d’Access i Word. •Domini del català i castellà, oral i escrit (equivalent nivell C). •Coneixements comptables avançats. •Gestió de processos vinculats a la tresoreria . •Gestió sistemes de costos. •Control global de proveïdors. •Processos d’auditoria econòmica. •Experiència demostrable d’almenys 2 anys en Departaments Comptables o Financers d’organitzacions, preferentment no lucratives. COMPETÈNCIES: •Dinamisme i emp.

RECEPCIONISTA - AUXILIAR ADMINISTRATIVA.

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08021. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: ALTALEX. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Especialidad: Otras Titulaciones (FP 2, ciclos grado superior). Idiomas: Inglés. Jornada: PARCIAL.

Descripción: DESPACHO DE ABOGADOS DEDICADO AL ASESORAMIENTO LEGAL Y TRIBUTARIO A EMPRESAS, PRECISA RECEPCIONISTA - AUXILIAR ADMINISTRATIVA PARA INCORPORACIÓN EN SEPTIEMBRE EN HORARIO DE TARDEFUNCIONES DE ATENCIÓN TELEFÓNICA, RECEPCIÓN DE VISITAS, COORDINACIÓN DE AGENDA Y REUNIONES, ORGANIZACIÓN DE VIAJES, CONTROL Y PEDIDOS DE MATERIAL, SOPORTE RECLAMACIÓN DE IMPAGADOS, ARCHIVO, GESTIONES, TAREAS ADMINISTRATIVAS EN GENERAL Y APOYO AL RESTO DE DEPARTAMENTOS..

COMPTABLE AMB ANGLÈS nivell AVANÇAT.

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / CONTABILIDAD/FINANZAS. Provincia: GIRONA. Ciudad: Sant Feliu de Guíxols. Código postal: 17220. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: SOM - AJUNTAMENT DE SANT FELIU DE GUÍXOLS. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Idiomas: Español. Jornada: PARCIAL.

Descripción: Tasques de comptabilitat i orientació al client. Es valora experiència en gestories o firmes d'auditoria. Imprescindible nivell avançat d'anglèsTasques de comptabilitat i orientació al client. Es valora experiència en gestories o firmes d'auditoria. Imprescindible nivell avançat d'anglès.

ADMINISTRATIU/VA LABORAL.

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: GIRONA. Ciudad: Sant Feliu de Guíxols. Código postal: 17220. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: SOM - AJUNTAMENT DE SANT FELIU DE GUÍXOLS. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Administratiu/va laboral amb experiència o titulació en assegurancesAdministratiu/va laboral per gestoria amb experiència o titulació en assegurances.

Recepcionista polivalent (Puigcerdà).

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECEPCIONISTAS. Provincia: GIRONA. Código postal: 17520. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Mas Sant Marc - CC de Cerdanya. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Carnet de conducir: B-AUTOMÒBIL <= 3.500 KG, SEIENTS <=9, AMB REMOLC <= 750 KG, I TRICICLES I QUATRICICLES DE MOTOR. Idiomas: Español. Jornada: PARCIAL.

Descripción: A Mas Sant Marc busquen recepcionista amb idiomes per incorporació immediata. Amb 6 mesos mínim d’experiència. Horari matí o tardes i caps de setmana. Persona jove, responsable i amb iniciativa. Es valorarà l’experiència de cara al públic i el coneixement del francès.Horaris: Dilluns i dimarts de 10h a 17h i divendres, dissabte i diumenge de 14h a 21h..

Administrativo/a RRHH - Sector banca ( 6 meses).

Fecha de la oferta: 13 de Julio de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / BANCA/SEGUROS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08008. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Solvia. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Empresa inmobiliaria perteneciente a un importante grupo bancario necesita incorporar un perfil administrativo de RRHH. La organización con un aumento del volumen de contrataciones y procesos activos de venta, necesita un refuerzo para incorporar en el mes de Julio y hasta finales de año 2018. Se trata de un perfil adminsitrativo con experiencia en un departamento de RRHH o similar de un año.- Apoyo a la Red territorial en cuanto a tareas administrativas de RRHH - Seguimiento de incentivos de asesores personales y asesores de promoción - Control y seguimiento altas y bajas laborales. - Informar a las diferentes áreas de los movimientos producidos para el seguimiento en Sap. - Archivo de documentación y apoyo a distitntos proyectos de departamentos y áreas del negocio interno.

Más empleos: << · 8 · 12 · 14 · < · 16 · > · 18 · 20 · 25 · >>
Ofertas de empleo consultadas el día 20/07/2018 a las 11:03 en el portal de empleo empléate.