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696 Ofertas de empleo de Administración en España. Página 2. [21/09/2018]

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Ver las ofertas de trabajo de Administración agrupadas por provincia:

 

Auxiliar administrativo.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Sector: SERVICIOS / SERVICIOS ADMINISTRATIVOS, GESTORÍAS.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: MADRID. Ciudad: Madrid. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Gestoria Administrativa Nara SLP. Horario: L-V de 9:30 a 14 y de 15:30 a 19. Formación: FP I, Ciclo de Grado Medio. Especialidad: Administración. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Auxiliar administrativo para presentación de escritos en las distintas administraciones estatales, autonómicas y locales, organización del despacho y apoyo al departamento de fiscal y contable.

No se requiere experiencia.
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Otros requisitos solicitados: Seriedad, con ganas de trabajar y aprender..

Administrativo contable.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: NAVARRA. Ciudad: Pamplona/Iruña. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Especialidad: Otras Titulaciones (FP 2, ciclos grado superior). Carnet de conducir: B1.

Descripción: - Funciones de apoyo a contabilidad..
Contacto: Las personas interesadas en la oferta, deberán enviar su currículum a la dirección de correo electrónico: Javier@jzabaleta.com indicando en Asunto: Admtivo- contable..

EMPLEATS ADMINISTRATIUS DE COMPTABILITAT, EN GENE.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / CONTABILIDAD/FINANZAS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Sant Joan Despí. Código postal: 08970. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Oficina de Treball del SOC. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Especialidad: Otras Titulaciones (FP 2, ciclos grado superior). Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Lloc de feina ofert: EMPLEATS ADMINISTRATIUS DE COMPTABILITAT, EN GENERAL Competències informàtiques: Ha de complir tots els requisits següents: MICROSOFT OFFICE;NAVISION Horari: Dl-Dj 8-17h Dv 8-15 Requisits imprescindibles: FP II administratiu comptable, experiència mínima de 24 mesos en experiència similar, català i anglès mínim escrit. Nombre de pagues: 12 Nivell professional: Nivell professional:OFICIALS DE 1A; Nivell professional alternatiu:OFICIALS DE 3AAdministratiu/va comptable per empresa multinacional per cuadrar saldos intercompanyies amb les empreses del grup amb anglés via mail i altres funcions administratives. IMPRESCINCIDIBLE: FP II administratiu o formació superior, experiència mínima de 24 mesos en experiència similar i anglès alt mínim escrit. Contracte 6m+indefinit, horari Dl-Dj 8-17h i Dv 8-15h. Salari 20000-23000€ bruts anuals..

Administrativa.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08032. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Frunsomer s.l. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Idiomas: Català. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Mantenimiento de base de datos, altas de artículos y tarifas de precios.Servicio post venta y atención telefonica clientes.Mantenimiento de base de datos, altas de artículos y tarifas de precios.Servicio post venta y atención telefonica clientes..

AJUDANT TÈCNIC/A DE SUPORT A QUALITAT.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Malgrat de Mar. Código postal: 08380. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Oficina de Treball del SOC. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Carnet de conducir: B-AUTOMÒBIL <= 3.500 KG, SEIENTS <=9, AMB REMOLC <= 750 KG, I TRICICLES I QUATRICICLES DE MOTOR. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Ajudant Tècnic/a de suport control de qualitat indústria química, amb formació mínima de Formació Professional de grau mig o grau Superior en Química. IMPRESCINDIBLE CERTIFICAT DE DISCAPACITAT IGUAL O SUPERIOR AL 33%Donar suport tècnic als laboratoris de control de qualitat per a garantir l'adequació del mètodes analítics, instrumental i formació del personal a les exigències de les normatives de qualitat. Preparació de documentació analítica necessària per al desenvolupament de les activitats reguladores liderades pel Tècnic/a de Registres de Qualitat. Implementar els canvis necessaris en els procediments analítics, redactar i executar els plans de validació complint les expectatives de seguretat. Comprovació de l'estat dels equips. Ca-libració de l'instrumental analític....

ADMINISTRATIU/VA IMMOBILIÀRIA.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Sant Andreu de la Barca. Código postal: 08740. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: MARLEX GESTIO ETT. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Especialidad: Otras Titulaciones (FP 2, ciclos grado superior). Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: MARLEX RECRUITING és la divisió especialitzada en selecció de professionals i executius de la firma Marlex Human Capital. Treballem ben a prop des de les més de 40 oficines repartides per tot territori de Catalunya.En dependència del gerent, la persona seleccionada s’ocuparà i es responsabilitzarà de la gestió i administració dels immobles de l'immobiliària: lloguers, gestió i preparació de contractes d'arrendament, finalitzacions dels mateixos i les tasques que es deriven. A més, de la gestió del dia a dia dels llogaters també haurà de gestionar el cobraments i pagaments i totes les tasques generals pròpies de gestió de lloguers i comunitats de propietaris. D'altre banda, també donarà suport als assentaments comptables, gestió d’impostos i col·laboració en operacions de venda. El perfil correspon a un/a professional amb estudi.

Auxiliar administratiu/va.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08005. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Biozeram Solutions SL. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Idiomas: Inglés. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Empresa relacionada amb tecnologia mèdica en plena expansió necessita incorporar un/a administratiu o auxiliar administratiu amb coneixements d'angles.Algunes de les tasques a realitzar seran: Gestió administrativa, facturació, control de pagaments i cobraments, suport administratiu al departament de vendes, recepció y preparació de comandes, suport en la organització d’events corporatius. Es requereix una persona organitzada, responsable, proactiva i amb ganes d’aprendre..

Auxiliar administratiu.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Montgat. Código postal: 08390. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Montgat Assessors. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Idiomas: Català. Jornada: PARCIAL.

Descripción: Tècnic de grau mig de gestió administrativa.Suport en la gestió administrativa en l'àmbit comptable (autònoms i societats), laboral i fiscal..

Es precisa tècnic en calderes de gas/gasoil.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Els Hostalets de Pierola. Código postal: 08781. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Instalaciones Ahora 2005 SLU. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Es precisa tècnic en instal.lacions de Calderes, Calefaccions de Gas/gasoil. Realització de Manteniments preventius i correctius de Calderes de Gas/ gasoil. Valorable però no imprescindible instal•lacions d’aire condicionatEs precisa tècnic per a mantenimient, reparació i instal·lació de calderes de gas/gasoil. Tambñe realitzarà tasques de lampista..

Comptable amb coneixements financers.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08006. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: MES Advocats i Gestió SLP. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Idiomas: Español. Jornada: PARCIAL.

Descripción: Es busca comptable amb coneixements financers per desenvolupar les següents tasques: - Gestió de factures - Gestió de pressupostos - Seguiment de comptes, conciliacions i assentaments comptables - Gestió, planificació i seguiment pressupostari - Control de costos de diferents departaments - Fiscalitat- Gestió de factures - Gestió de pressupostos - Seguiment de comptes, conciliacions i assentaments comptables - Gestió, planificació i seguiment pressupostari - Control de costos de diferents departaments - Fiscalitat.

ADMINISTRATIU/VA-COMERCIAL INDUSTRIAL (SOLDADURA).

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Esparreguera. Código postal: 08292. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: MARLEX GESTIO ETT. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Formación: FP I, Ciclo de Grado Medio. Especialidad: Fabricación Mecánica, Soldadura. Carnet de conducir: B-AUTOMÒBIL <= 3.500 KG, SEIENTS <=9, AMB REMOLC <= 750 KG, I TRICICLES I QUATRICICLES DE MOTOR. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: MARLEX RECRUITING és la divisió especialitzada en selecció de professionals i executius de la firma Marlex Human Capital. Treballem ben a prop des de les més de 40 oficines repartides per tot territori de Catalunya.En dependència del Director Comercial, la persona seleccionada s’ocuparà i es responsabilitzarà de la coordinació administrativa del catàleg de productes de Soldadura per Resistència. Gestionarà l'atenció i seguiment dels clients. Elaborarà i portarà el seguiment d'ofertes. A més, també farà la previsió i elaboració de les comandes als proveïdors. El perfil correspon a un/a professional amb uns estudis de Formació Professional en Mecànica. Es requereix experiència mínima d´un any en un lloc similar. El candidat hauria de tenir coneixements en mecànica i també en Microsoft Oficce. Pensem en un.

TECNIC COMERCIAL MAQUINARIA.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Sabadell. Código postal: 08204. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: NO MOSTRAT. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Busquem una persona jove (20-25 anys) amb perfil tècnic comercial de maquinària per a la zona de Catalunya. S'ofereix formació específica a càrrec de l'empresa, vehicle i totes les despeses. Valorable bon nivell d'anglès. Imprescincible Català i Castellà. Informàtica (Office) a nivell usuari. Carnet B. Disponibilitat per a viatjar. Sou + comissions.Tècnic comercial de maquinària.

Tècnic comptable.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08006. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: MES Advocats i Gestió SLP. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Formación: Diplomado o Ingeniero Técnico. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Es busca tècnic comptable per desenvolupar les següents funcions: - Introducció de comptabilitats - Assessorament en matèria comptable - Seguiment de comptes, conciliacions i assentaments comptables - Fiscalitat bàsica: declaracions i liquidacions trimestrals i resums anuals - Legalització de llibres - Suport a la campanya de renda - Classificació i arxiu- Introducció de comptabilitats - Assessorament en matèria comptable - Seguiment de comptes, conciliacions i assentaments comptables - Fiscalitat bàsica: declaracions i liquidacions trimestrals i resums anuals - Legalització de llibres - Suport a la campanya de renda - Classificació i arxiu.

ADMINISTRATIU/va COMPTABILITAT (t15).

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / CONTABILIDAD/FINANZAS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08008. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: Oficina de Treball del SOC. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: Lloc de feina ofert: EMPLEATS ADMINISTRATIUS DE COMPTABILITAT, EN GENERAL Competències informàtiques: Ha de complir tots els requisits següents: MICROSOFT OFFICE;A3ECO Horari: Dilluns Dijous 9-14 i 15-18:30 Dv. de 9-15 h. Requisits imprescindibles: - Mínim 2 anys d'experiència en el sector del assessorament comptable; - Titulació de CFGM/FPI gestió administrativa; - Nivell mitjà d'idioma anglès parlat i escrit; - Coneixements informàtics de Microsoft (Excel i Word) Office i A3ECO. Nombre de pagues: No indicat Nivell professional: Nivell professional:AJUDANTS, AUXILIARS I ESPECIALISTESIntroducció de comptabilitats d'empreses i assessorament comptable.

Administratiu/va comptable.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: LLEIDA. Ciudad: Lleida. Código postal: 25199. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: serveis sanitaris. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Idiomas: Català. Jornada: PARCIAL.

Descripción: Important empresa del sector sanitari precisa incorporar un tècnic/a per donar suport a departament de facturació i cobraments. Contracte de durada determinada. Valorem persona amb orientació al client i organitzada. Possibilitats d'incorporar-se a un gran equip de feina en horari de dilluns a divendres de 8 a 14.la persona seleccionada s'encarregarà de donar suport al departament de facturació i cobraments sota la supervisió del superior immediat..

ADMINISTRATIVA COMPTABLE.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Badalona. Código postal: 08911. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: BEJARANO Y CAMARA ASOCIADOS, SL. Tipo de contrato: LABORAL INDEFINIT. Idiomas: Español. Jornada: COMPLETA.

Descripción: ASSESSORIA EN BADALONA PRECISA ADMINISTRATIVA COMPTABLE, COMPTABILITAT D'AUTONOMS I DE SOCIETATS, CONTROL I GESTIO DE LA DOCUMENTACIÓ, ATENCIO TELEFÓNICA, ARXIU, GESTIONS A ENTITATS COM SEGURETAT SOCIAL I HISENDACOMPTABILITAT, IMPRESCINDIBLE CONEIXEMENTS DEL PROGRAMA A3. BONA ATENCIO AL PUBLIC, CASTELLA I CATALA..

Oficial de COMPTABILITAT.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / CONTABILIDAD/FINANZAS. Provincia: BARCELONA. Ciudad: Barcelona. Código postal: 08020. Número de vacantes: 1. Empresa ofertante: FESOCA. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Idiomas: Català. Jornada: PARCIAL.

Descripción: Requisits: Grau en ADE, Empresarials o similar. Formació i experiència en comptabilitat de costos. Domini Contaplus Elite. Domini eines informàtiques (entorn Windows, Microsoft Office, Internet...). Capacitat d'organització i treball en equip i iniciativa. Coneixement sobre entitats no lucratives, participació i polítiques socials. Es valorarà coneixement sobre la Comunitat de persones sordes i la llengua de signes catalana. Condicions: Jornada de 30 hores, de dilluns a divendres, de 10h a 16h (a concretar). Contracte estable (mínim 2-3 anys).Tasques: registre d'apunts comptables, tasques administratives, justificació econòmica de subvencions, control de despeses i anàlisi de costos per departaments (comptabilitat analítica), suport comptable a l'equip tècnic, suport comptable a projectes i a les activitats de l'entitat..

ADMINISTRATIVO/A CON INGLES.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / ADMINISTRATIVOS. Provincia: GUIPÚZCOA. Ciudad: Mendaro. Número de vacantes: 1. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior. Especialidad: Otras Titulaciones (FP 2, ciclos grado superior). Idiomas: Inglés.

Descripción: Tareas propias de administración. Requisitos imprescindibles: ADE o FPII Administración, nivel superior de inglés. Se oferece contrato en prácticas, con vocación de indefinido, jornada completa..

ADMINISTRATIVO/A RECURSOS HUMANOS ( LEHEN AUKERA).

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Categoría: Administración / RECURSOS HUMANOS/PERSONAL. Provincia: VIZCAYA. Ciudad: Zamudio. Número de vacantes: 1. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Formación: FP II, Ciclo de Grado Superior.

Descripción: Se precisa una persona para PROGRAMA LEHEN AUKERA: El perfil corresponde a persona con formación Grado Universitario en Relaciones Laborales y Recursos Humanos. Funciones: Comunicación de altas, bajas y variaciones contractuales, entrega y firma de contratos, prórrogas y finiquitos, gestión de altas y bajas de IT, atención y filtro de llamadas, gestión documental, recepción y envío de correspondencia. Competencias necesarias: capacidad de trabajo en equipo y aprendizaje. Imprescindible Grado Universitario DESEMPLEADO.

NOMINAS Y SEGUROS SOCIALES.

Fecha de la oferta: 20 de Septiembre de 2018. Enlace: Oferta de origen. Enlace: Oferta en empleate.gob.es.
Sector: SERVICIOS / EDUCACIÓN Y FORMACIÓN.
Categoría: Administración / BANCA/SEGUROS. Provincia: SEVILLA. Empresa ofertante: FORMACIÓN CASTILLA Y LEON, S.L.. Tipo de contrato: LABORAL TEMPORAL. Duración: 32   Horas. Jornada: PARCIAL.

Descripción: Se necesita DOCENTE para impartir curso de Nóminas y Seguros Sociales. Se requiere experiencia profesional relacionada con la acción formativa de 3 años un mínimo de 300 horas como docente. El curso se va a impartir durante la segunda quincena de octubre, en la ZONA DE ESTEPA..

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Ofertas de empleo consultadas el día 21/09/2018 a las 11:03 en el portal de empleo empléate.