Europeos.es : Inicio > Trabajo en Países Bajos > encargado de almacén de materias primas/encargada de almacén de materias primas > Administratief Medewerker Magazijn (634394)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Administratief medewerker magazijn (634394). West-Noord-Brabant

Búsqueda de encargado de almacén de materias primas/encargada de almacén de materias primas en Países Bajos (West-Noord-Brabant)

Clasificación del trabajo: Personal de apoyo administrativo › Empleados contables y encargados del registro de materiales › Empleados encargados del registro de materiales y de transportes › Empleados de control de abastecimientos e inventario › coordinador de inventario/coordinadora de inventario › encargado de almacén de materias primas/encargada de almacén de materias primas.

Traducción de la profesión: Administratief personeel › Boekhoudkundige medewerkers en voorraadbeheerders › Voorraadbeheerders en medewerkers logistiek › Administratief magazijnpersoneel.

Descripción de la oferta de trabajo:

Are you looking for a temporary job for max 6 months? Do you have any experience on inventory management and warehouse?

what we offer

- € 15,76- € 17,51 gross per hour

- Full time position

- Assignment for maximum 6 months

- Minervum, Breda

who are you

- Fluent in the English language;

- Basic understanding of inventory management principles and process.

- Experience in Microsoft office (Word, Excel, Outlook)

- Detail orientation and good communicator, ability to follow instructions and work independently on assigned tasks

- Previous experience in a warehouse or inventory-related role preferred

- Experience in Maximo (IBM) preferred

- Experience in GMP environment preferred

what will you do

You are working for the Maintenance and Engineering department supporting the Central Inventory Team. The main task would be the cycle count and making sure this is documented. So it is a supporting role.

- Support ensuring accurate inventory management of spare parts for ABR

- Execute cycle count according to Amgen policies and procedures

- Assist in receiving incoming spare parts, conducting basic inspections for quality and quantity and ensuring proper storage and labelling.

- Assist in maintaining accurate records of all spare parts including stock levels, usage and replenishment need.

- Participate and support 5S activities for spare part rooms.

- Work closely with inventory specialist to align on daily tasks and progress.

where will you work

Your new employer is an American organization which specializes in biotechnological medicines, with a powerful sense of a shared purpose towards its mission: 'To Serve Patients'. The company receives its products as semi-manufactured goods, which are then packed country-specific, stored and eventually shipped to various countries worldwide. Respect and working together in a professional and mature manner is key.

What else can you expect?

- Pension accrual via Randstad;

- 30 days of vacation per year, 8% vacation pay;

- A 13th m

País del trabajo: Países Bajos.

Región: West-Noord-Brabant.

Ver 24 ofertas de trabajo en "West-Noord-Brabant" (Países Bajos).

Número de puestos: 1.

Nivel educativo: Segundo ciclo de enseñanza secundaria.

Instrucciones para solicitar:

Online application form

Forma de contacto:

  • Ciudad: AMSTERDAM; Código postal: 1100AP; Calle: Postbus, Número: 12600
  • Teléfono: 0161244200
  • Correo electrónico: 1a68511.4b6joblink.nl
  • Sitio web: https://easyapply.jobs/r/RjZ9xvR21FolkR4VDW0

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 08 de Abril de 2024, y con identificador de la vacante:WERKNL56012687.

Ver las 7 ofertas de trabajo de Personal de apoyo administrativo › Empleados contables y encargados del registro de materiales › Empleados encargados del registro de materiales y de transportes › Empleados de control de abastecimientos e inventario › coordinador de inventario/coordinadora de inventario › encargado de almacén de materias primas/encargada de almacén de materias primas ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: