Ir a la versión más ligera, para móviles

Europeos.es : Inicio > Oferta de trabajo en Portugal > director de centro de llamadas/directora de centro de llamadas > Team Leader – German (m/w/d) 2 Projekte (teamleiter/in - Callcenter)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Trabajo de director de centro de llamadas/directora de centro de llamadas en Portugal

Team Leader – German (m/w/d) 2 Projekte (teamleiter/in - Callcenter)

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Secretarios administrativos y especializados › Supervisores de secretaría › director de centro de llamadas/directora de centro de llamadas.

Traducción de la profesión: Técnicos e profissões de nível intermédio › Técnicos de nível intermédio, das áreas administrativas e de negócios › Secretários de administração e especializados › Chefe de escritório.

Descripción de la oferta de trabajo:

Stellenangebotsbeschreibung:

Start: ASAP

Tasks:

As a Team Leader, you will be responsible for all team projects and initiatives. The right person for this role is enthusiastic at supervising and leading a team of customer advisors with the objective to provide an excellent service.

As a Team Leader, you will:

• Supervise, monitoring and develop a team of Customer Advisors.

• Closely monitor the SLA’s and KPI’s of the project.

• Guarantee the continuous monitoring and improvement of the KPI's project by identifying performance gaps, analyzing root causes and develop strategies to improve results of the team.

• Lead a team to success by creating an inspiring customer service environment focused on quality and achieving high-level performance.

• Create an inspiring team environment with an open communication culture

• Have a unique opportunity to start working in a consolidated market where you can directly contribute to the company’s fast-paced growth, and internally progress different job positions.

Skills

• Native or proficient in German (C1/C2) and fluency in English (B2)

• At least on 1 year of previous experience in Team Management (mandatory)

• In-depth knowledge of performance metrics (KPI’s)

• Good IT skills, especially on MS Excel • Excellent communication and leadership skills • Organizational and time-management skills

Benefits:

Contract: permanent contract 6 months trial w/ health insurance

Salary: 1300eur Base Salary + 2400eur Annual Performance Bonus + 1300eur Welcome Bonus + standard benefits for Non Adv + meal allowance

Job Types: Full-time, Permanent

Salary: From 1,300.00€ per month

País del trabajo: Portugal.

Número de puestos: 2.

Empleador: Personalbüro U. Herrmann (http://www.personalbuero-u-herrmann.de).

Instrucciones para solicitar:

Gewünschte Bewerbungsarten: über die JOBBÖRSE Geforderte Anlagen: Geforderte Anlagen: Lebenslauf, Zeugnisse Stellenangebot-Details in der Jobbörse der BA aufrufen: 10000-1186781020-S

Forma de contacto:

  • Dirección: Personalbüro U. Herrmann, Dessauer Str. 3 3, 30982 Pattensen bei Hannover, Deutschland, Niedersachsen
  • Teléfono: +49 5069 806992
  • Fax: +49 5069 806989
  • Correo electrónico: personalbuero.u.herrmanngmx.de

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 25 de Noviembre de 2021, y con identificador de la vacante:10000-1186781020-S.

Ver las 10 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Secretarios administrativos y especializados › Supervisores de secretaría › director de centro de llamadas/directora de centro de llamadas ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: