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Receptionist / Administrator. Reino Unido

Demanda en Reino Unido de Recepcionistas (general)

Clasificación del trabajo: Personal de apoyo administrativo : Empleados en trato directo con el público : Empleados de servicios de información al cliente : Recepcionistas (general).

Clerical support workers : Customer services clerks : Client information workers : Receptionists (general)

Descripción de la oferta de trabajo:

The Receptionist / Administrator acts as the first point of contact for members of the public requiring Council services and is required to enhance and protect the reputation and public profile of Ards and North Down Borough Council.

The post holder is required to provide a wide range of administrative and financial tasks for all Council departments and exercise a high standard of customer care.

Please refer to Council website for a full description of the duties.

País del trabajo: Reino Unido.

Número de puestos: 1.

Nivel educativo: Primer ciclo de enseñanza secundaria.

Experiencia: 4 años.

Con permiso de conducir: a1.

Salario: 1000 mínimo y 5000 máximo (EUR mensual).

Empleador: Ards and North Down Borough Council (www.ardsandnorthdown.gov.uk).

Instrucciones para solicitar:

Please complete an employer application form available from your local JobCentre, Jobs & Benefits office or via www.jobcentreonline.com to apply. Application forms to be returned to the employer (see employer details). Employer Reference: ST 12118

Identificador de la vacante:1397953.

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