Europeos.es : Inicio > Empleo en Luxemburgo > gestor de activos/gestora de activos > Procurement Assistant Manager / Manager (m/f) - Job Based In Luxembourg

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Procurement Assistant Manager / Manager (m/f) - Job based in Luxembourg

Búsqueda en Luxemburgo de gestor de activos/gestora de activos

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Profesionales de nivel medio en finanzas y matemáticas › Agentes de bolsa, cambio y otros servicios financieros › gestor de activos/gestora de activos.

Traducción de la profesión: Techniker und gleichrangige nichttechnische Berufe › Nicht akademische betriebswirtschaftliche und kaufmännische Fachkräfte und Verwaltungsfachkräfte › Nicht akademische Fachkräfte im Bereich Finanzen und mathematische Verfahren › Wertpapierhändler, -makler und Finanzmakler.

Descripción de la oferta de trabajo:

Your future team

Deloitte's Finance Team is part of Deloitte OPERATIONS and provides a diverse range of services to support our Employees/Professionals. Part of Finance, our Procurement Team supports Deloitte Department & Professionals with their relationship with external providers, Sourcing and RFP process. Be part of this team and help setting up the purchasing strategy.

Join a young and dynamic team that will help you having an challenging and full of opportunities position.

Your next challenge

    Develop and support our procurement strategy

    Manage Deloitte's Procurement team in handling internal Procurement projects by :

        Launching RFI/RFP

        Negotiating commercial conditions with external vendors

        Negotiating and coordinating contracts until signature

        Business Partnering & liaising with various internal stakeholders

    Support the SAP Procure2Pay process

    Participate to specific Procurement projects, such as Sustainability strategy

Your skills

    At least 5 years' experience in a similar position with exposure to various different services and capacity/ability to communicate with high level position

    Bachelor or Master degree in Business – specialization in procurement is an asset

    Strong interpersonal and presentation skills

    Ability to work independently and take initiatives pro-actively

    High ability to negotiate

    Proven organizational skills

    SAP knowledge is an asset

    Fluent in English and French

Join us and...

    Work alongside recognized experts

    Team up with dynamic and energetic professionals within a challenging and knowledge sharing environment

    Enjoy and promote diversity in our multicultural teams

País del trabajo: Luxemburgo.

Número de puestos: 1.

Nivel educativo: Máster o nivel equivalente.

Experiencia: 5 años.

Empleador: Deloitte General Services S.A R.L. .

Instrucciones para solicitar:

Vous êtes invité à introduire votre candidature par le site internet : https://deloitte-general-services.contactrh.com/jobs/13237/42718261/en_GB

Oferta de trabajo obtenida del portal Eures, con fecha 06 de Octubre de 2024, y con identificador de la vacante:PES_LU_731169.

Ver las 17 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio › Profesionales de nivel medio en operaciones financieras y administrativas › Profesionales de nivel medio en finanzas y matemáticas › Agentes de bolsa, cambio y otros servicios financieros › gestor de activos/gestora de activos ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: