Ir a la versión más ligera, para móviles

Europeos.es : Inicio > Oferta de trabajo en Suiza > Especialistas en políticas de administración > Manager Organisation Design / Operating Model Transformation

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Ofertas de Especialistas en políticas de administración en Zürich (Suiza)

Manager Organisation Design / Operating Model Transformation

Clasificación del trabajo: Profesionales científicos e intelectuales : Especialistas en organización de la administración pública y de empresas : Especialistas en organización de administración : Especialistas en políticas de administración.

Akademische Berufe : Betriebswirte und vergleichbare akademische Berufe : Akademische und vergleichbare Fachkräfte in der betrieblichen Verwaltung : Akademische und vergleichbare Fachkräfte in der strategischen Planung in Politik und Wirtschaft

Descripción de la oferta de trabajo:

Your tasks •You take an active role in the expansion of a top tier consulting team in the field of organisation design and work in a dynamic international environment. •You have a key role in the development of high-quality concepts and solutions of organisation structure and processes (e.g. restructuring, merger & acquisition, change management, cost reduction). •You work on external client projects (business transformation) and take responsibility for work packages or specific clients. •You deliver international organisational transformation projects going from strategy development, through design, implementation to optimisation.

Your profile •You bring an excellent Master University or ETH degree (all disciplines) and more than 5 years of relevant working experience in organisation design. •You are a strong strategic thinker and a structured, business analytical person who is willing to travel to her/his international clients. •You are fluent in English (communication and facilitation skills) and either German or French. •You are able to take a lead on business development (e.g. market targeting and proposal work). •You have strong experience in management consulting or in operating model transformation especially in client work regarding organisation design and business transformation.

Who we are – PwC as an employer At PwC, we create value for both our people and clients in Assurance, Tax & Legal, Consulting, Deals and Digital Services.

And you can do the same.

Want to make an impact and shape the future of a leading professional services firm? Are you passionate and ready to embrace change? Then you've got what it takes to reimagine the possible.

Everyone's career path is unique.

That's why PwC offers countless personal and professional development opportunities that fit with your aspirations, supporting you to grow your own way – so you can become everything you want to be and more.

Servicio de empleo de origen: SECO, Servicios Públicos de Empleo, Suiza.

País del trabajo: Suiza.

Región: Zürich.

Ver 319 ofertas de trabajo en "Zürich" (Suiza).

Fecha de inicio: 03/06/2018.

Nº de vacantes: 1.

Experiencia: Más de 5 años.

Nivel educativo requerido: Sin especificar.

Lenguas exigidas: inglés: (notable) .

Carnet de conducir: No.

Se requieren cualificaciones profesionales: Si.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Duración del contrato: Indefinido.

Cómo solicitar: Otros (véase la descripción).

Cómo solicitar el puesto:

Please click this link for more info.

Empresa: PricewaterhouseCoopers AG.

Dirección: PricewaterhouseCoopers AG Birchstrasse 160 8050 Zürich.

Contacto: Francisca Richter

Ver las 260 ofertas de trabajo de Profesionales científicos e intelectuales : Especialistas en organización de la administración pública y de empresas : Especialistas en organización de administración : Especialistas en políticas de administración ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: