Ir a la versión más ligera, para móviles

Europeos.es : Inicio > Trabajo en Bulgaria > Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones > Consultant (m/f) E-mail Technical Support (german/english) (callcenteragent/in)

en Español in English auf Deutsch en Français ...

Búsqueda de Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones en Bulgaria

Consultant (m/f) E-mail Technical Support (german/english) (callcenteragent/in)

Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones.

Техници и приложни специалисти : Техници в областта на информационните и комуникационните технологии : Техници в областта на информационните и комуникационните технологии и обслужване на потребители : Техници по обслужване на потребители в областта на информационните и комуникационните технологии

Descripción de la oferta de trabajo:

Stellenangebotsbeschreibung: The offer: • Become part of multinational company with friendly and pleasant environment, where people with diverse backgrounds and skill sets are working together to provide the best services available; • Position with many possibilities for future growth and development; • You can actively get involved in the company’s development by providing new solutions, ideas and approaches; • Great office with PS, Xbox consoles and billiards; • Drinks and snacks in the office; • Participation in a company training and development programs.

What you need: • Excellent command of German; • Very good understanding of English; • The ability to think logically; • The ability to work well in a team; • Possess strong all round understanding of basic computer software and games; • Technical profile Language skills: • German – native or C1 • English- B2 Main responsibilities: • Communication with the clients via chat and e-mail; • Leading the process of resolving different cases; • Working with specific software; • Answering customer queries in a timely and professional manner, by following established corporate standards; • Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements that positively impact the customer’s experience.

Application procedure: please send your application (motivation letter and CV) via m-mail to zav.outgoing-2arbeitsagentur.de point of contact: Claudia Süß reference-number: 10000-1164509365-S

País del trabajo: Bulgaria.

Número de puestos: 1.

Tipo de puesto: Contratación directa.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Empleador: HRS Bulgaria.

Instrucciones para solicitar:

Gewünschte Bewerbungsarten: per E-Mail Geforderte Anlagen: please send your application (motivation letter and CV) via m-mail to zav.outgoing-2arbeitsagentur.de point of contact: Claudia Süß reference-number: 10000-1164509365-S Stellenangebot-Details in der Jobbörse der BA aufrufen: 10000-1164509365-S

Forma de contacto:

  • Dirección: Zentrale Auslands- und Fachvermittlung ZAV, Villemombler Str. 76, 53123 Bonn, Deutschland, Nordrhein-Westfalen
  • Correo electrónico: zav.outgoing-2arbeitsagentur.de

Identificador de la vacante:10000-1164509365-S.

Ver las 173 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones ofertadas.

Ofertas de trabajo similares: