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Client Relations & Hospitality Manager. Zürich. Suiza

Trabajos en Suiza (Zürich) de Directores de ventas y comercialización

Clasificación del trabajo: Directores y gerentes : Directores administradores y comerciales : Directores de ventas, comercialización y desarrollo : Directores de ventas y comercialización.

Führungskräfte : Führungskräfte im kaufmännischen Bereich : Führungskräfte in Vertrieb, Marketing und Entwicklung : Führungskräfte in Vertrieb und Marketing

Descripción de la oferta de trabajo:

Client Relations & Hospitality Manager Role & Responsibilities We are looking for a new Client Relations & Hospitality Manager to acquire and host clients from the Middle East, Arabic World and American Region.

You will lead the Client Relations & Hospitality department and report directly to the CEO.

You will work closely with Account Managers and Sales Consultants.

Your key task will include building network of referring partners, identifying potential client’s needs and discuss with medical team, answering inquiries of potential clients over phone, email or chat, ensuring clients all over satisfaction, conducting surveys to ensure clients are satisfied with products and services, updating the CRM, managing the admission process, coordinating the planning of the treatment program and representing the company at meetings and during events and fairs.

Key attributes The ideal candidate will be an experienced Client Relation Manager with excellent knowledge of the Middle East, Arabic World and American market, a strategic thinker, with strong analytical skills, and be able to inspire an experienced and multicultural team.

You should be a team player, adept in Business Administration.

You must also be fluent in Arabic and English, German skills would be an advantage.

Being service-minded, the candidate must be conscious of the differing needs of the different clients and able to consider the needs of a range of stakeholders in everyday decisions.

You must have strong interpersonal skills and an ability to build rapport with customers.

You must also have a proven track record in negotiating and leveraging commercial partnerships.

Servicio de empleo de origen: SECO, Servicios Públicos de Empleo, Suiza.

País del trabajo: Suiza.

Región: Zürich.

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Fecha de inicio: 25/03/2018.

Nº de vacantes: 1.

Experiencia: Más de 5 años.

Nivel educativo requerido: Sin especificar.

Lenguas exigidas: inglés: (notable) .

Carnet de conducir: Turismo de 8 plazas; camión de hasta 3,5 toneladas.

Se requieren cualificaciones profesionales: Si.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Duración del contrato: Indefinido.

Cómo solicitar: Carta y currículo al empresario.

Cómo solicitar el puesto:

Please click this link for more info.

Empresa: Swiss Recore AG.

Dirección: Swiss Recore AG Ahornweg 2 8784 Braunwald.

Contacto: Melanie Wolff

Email: mwReemplazar por una

Teléfono: +41 44 500 51 11.

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