Ir a la versión más ligera, para móviles
en Español in English auf Deutsch en Français ...

Service Desk Agent (German Speaker) SAP Arbeitsort: Dublin

Trabajos en Irlanda (IRELAND) de Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones



Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones.
Technicians and associate professionals : Information and communications technicians : Information and communications technology operations and user support technicians : Information and communications technology user support technicians.

Descripción de la oferta de trabajo:

PURPOSE AND OBJECTIVES

As an IT Service Desk Agent, you will act as the first point of contact for all internal SAP employees for infrastructure based issues. Using our phone and ticket system, you will ensure the IT Incidents are resolved and Services Requests are fulfilled within a given SLA. This is carried out in process driven environment by utilizing our Knowledge Base and collaborating with 2nd and 3rd level teams on a regional and global basis.

EXPECTATIONS AND TASKS

-Fully qualify all incoming IT calls, chats and support tickets in adherence to the agreed SLA

-Apply solutions, workarounds, patches and fixes as defined in our Knowledge Base

-Effective dispatch to the correct organization and resolver group

-Update our internal Knowledge Base to ensure all new solutions are made available to all IT support teams.

-Highlight all potential major incidents and problems to the respective service and problem managers

Ensure compliance with all security standards and policies

EDUCATION AND QUALIFICATIONS / SKILLS AND COMPETENCIES

-3rd Level Qualification – Cert, Diploma, Degree in IT related discipline

-ITIL process knowledge would be a benefit

-Customer Focus

-Quality Focus

-Teamwork

-Problem solving

-Multitasking

This position requires fluency in both spoken and written English and German.

- Geforderte Anlagen: Lebenslauf, Zeugnisse

Servicio de empleo de origen: BA, Servicios Públicos de Empleo, Alemania.

País del trabajo: Irlanda.

Región: IRELAND.

Ver 2006 ofertas de trabajo en "IRELAND" (Irlanda).

Fecha de inicio: 25/06/2017.

Nº de vacantes: 2.

Nivel educativo requerido: Sin especificar.

Lenguas exigidas: alemán: (bueno) ,inglés: (bueno) .

Horas semanales: 38.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Duración del contrato: Indefinido.

Cómo solicitar: Otros (véase la descripción).

Cómo solicitar el puesto:

Please click this link for more information about application method:

http://jobboerse.arbeitsagentur.de/...

Empresa: Manpower Ireland.

Dirección: 8 Harcourt Street, IRL-D02 A Dublin, Irland.

Contacto: Natalia Roszak

Email: natalia.roszakReemplazar por una arrobamanpower.ie





Ver las 209 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones ofertadas.

Ofertas de trabajo similares:

IT TECH SUPPORT with FIRE ALARM AND EMERGENCY LIGHTING experience. Irlanda, 16 Ago. 2017.

IT Installation and Configuration Engineer - Servers . Irlanda, 16 Ago. 2017.

Field Service Technician Limerick Cork. Irlanda, 10 Ago. 2017.

Helpdesk Support Engineer – Graduate Opportunity. Irlanda, 03 Ago. 2017.

Senior Web Application Support Analyst - Cyber Security Company. Irlanda, 03 Ago. 2017.

Electrical, Electronic and IT support technician with FIRE ALARM AND EMERGENCY LIGHTING experience. Irlanda, 01 Ago. 2017.

IT-Kundenbetreuer/in Arbeitsort:. Irlanda, 31 Jul. 2017.

Kundenberater in Dublin Arbeitsort: Dublin. Irlanda, 27 Jul. 2017.