Ir a la versión más ligera, para móviles
en Español in English auf Deutsch en Français ...

German Speaking Customer Service Representative. IRELAND

Oferta de empleo de Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones en IRELAND (Irlanda)



Clasificación del trabajo: Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones.
Technicians and associate professionals : Information and communications technicians : Information and communications technology operations and user support technicians : Information and communications technology user support technicians.

Descripción de la oferta de trabajo:
Job Description: Receive incoming calls from the market, whilst converting the maximum number of these calls and enquiries into sales. Achieve performance targets (sales, call-handling and quality) as set out by Team Leaders.Contribute to the achievement of team targets by active participation in team briefs and meetings. Communicate to Team Leaders all relevant customer feedback to facilitate on-going improvements in our service and prices and the continuous improvement of the Contact Centre. Track all reservations on-request and provide the customer with a timely and efficient response. Working as part of a team and be able to stimulate and motivate others while being aware of and responsive to their needs and concerns. Assist other markets by handling cross-market calls, ensuring that as many calls as possible are handled and converted into salesTutoring new Reservation sales agents to assist in the on-the-job training of new team members. Previous experience in a sales, customer service environment or contact centre strongly prefered Good working knowledge of Microsoft Office. Fluency in German and good English skills essential. Strong Sales Skills. Highly Customer Service Oriented. Excellent communication skills. Excellent problem solving skills and ability to prioritise. Ability to work in a Fast-paced environment. Good Team Player with ability to build and maintain relationships. Please send application to: infoReemplazar por una arrobaofarrellonline.de

Servicio de empleo de origen: Public Employment Service of Ireland.

País del trabajo: Irlanda.

Región: IRELAND.

Ver 1835 ofertas de trabajo en "IRELAND" (Irlanda).

Fecha de inicio: 07/06/2017.

Nº de vacantes: 4.

Edad mínima: 1.

Edad máxima: 1.

Nivel educativo requerido: Formación profesional / aprendizajes.

Carnet de conducir: No.

Alojamiento facilitado: No.

Traslado incluido: No.

Gastos de viaje: No.

Se requieren cualificaciones profesionales: No.

Comidas incluidas: No.

Horas semanales: 40.00000.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Duración del contrato: Indefinido.

Cómo solicitar: Otros (véase la descripción).

Cómo solicitar el puesto:

Empresa: O'Farrell Recruitment.





Ver las 201 ofertas de trabajo de Técnicos y profesionales de nivel medio : Técnicos de la tecnología de la información y las comunicaciones : Técnicos en operaciones de tecnología de la información y las comunicaciones y asistencia al usuario : Técnicos en asistencia al usuario de tecnología de la información y las comunicaciones ofertadas.

Ofertas de trabajo similares:

IT TECH SUPPORT with FIRE ALARM AND EMERGENCY LIGHTING experience. Irlanda, 16 Ago. 2017.

IT Installation and Configuration Engineer - Servers . Irlanda, 16 Ago. 2017.

Field Service Technician Limerick Cork. Irlanda, 10 Ago. 2017.

Helpdesk Support Engineer – Graduate Opportunity. Irlanda, 03 Ago. 2017.

Senior Web Application Support Analyst - Cyber Security Company. Irlanda, 03 Ago. 2017.

Electrical, Electronic and IT support technician with FIRE ALARM AND EMERGENCY LIGHTING experience. Irlanda, 01 Ago. 2017.

IT-Kundenbetreuer/in Arbeitsort:. Irlanda, 31 Jul. 2017.

Kundenberater in Dublin Arbeitsort: Dublin. Irlanda, 27 Jul. 2017.