Ir a la versión más ligera, para móviles
en Español in English auf Deutsch en Français ...

Customer Service - Accounting (English, German, French) Arbeitsort: diverse Arbeitsorte

Trabajar en Suiza (Espace Mittelland) de Empleados de centros de llamadas



Clasificación del trabajo: Personal de apoyo administrativo : Empleados en trato directo con el público : Empleados de servicios de información al cliente : Empleados de centros de llamadas.
Bürokräfte und verwandte Berufe : Bürokräfte mit Kundenkontakt : Berufe im Bereich Kundeninformation : Kundeninformationsfachkräfte in Call Centers.

Descripción de la oferta de trabajo:

Customer Service Representative with profound language skills wanted for our client in the pharmaceutical sector.

Your experience/skills:

- a passion for numbers and ideally first experience working as an Accountant or in an Account Payable dept.

- ideally working experience in the area of customer service or 1st level support

- Languages: English, French, German fluent both written and spoken

- knowledge in Portuguese or Spanish is an asset

Your tasks:

- Responsible for stakeholder requests as well as assisting Request-to-Pay service with the goal to assure efficient and correct request / issue handling

- Managing calls from suppliers and associates related to invoice and payment inquiries along with resolving requests

- Ensuring high quality and timely resolution of requests within agreed response time

Does this sound like an interesting and challenging opportunity to you? Then take the next step by sending us your CV as a Word document and a contact telephone number.

For questions, please call our colleague Tobias Krüger on +49 157 39199792.

- Geforderte Anlagen: Lebenslauf, Zeugnisse

Servicio de empleo de origen: BA, Servicios Públicos de Empleo, Alemania.

País del trabajo: Suiza.

Región: Espace Mittelland.

Ver 70 ofertas de trabajo en "Espace Mittelland" (Suiza).

Fecha de inicio: 15/06/2017.

Nº de vacantes: 3.

Experiencia: Se precisa.

Nivel educativo requerido: Sin especificar.

Lenguas exigidas: alemán: (sobresaliente) ,inglés: (sobresaliente) ,francés: (sobresaliente) .

Horas semanales: 40.

Tipo de contrato: Jornada completa.

Duración del contrato: Indefinido.

Cómo solicitar: Otros (véase la descripción).

Cómo solicitar el puesto:

Please click this link for more information about application method:

http://jobboerse.arbeitsagentur.de/...

Empresa: RM IT Services GmbH.

Dirección: Hackescher Markt 2 - 3, D-10178 Berlin, Deutschland.

Contacto: Tobias Krüger

Email: tobias.kruegerReemplazar por una arrobarmit.ch

Teléfono: +41 58 3560691.

Fax: +41 58 3560607.





Ver las 639 ofertas de trabajo de Personal de apoyo administrativo : Empleados en trato directo con el público : Empleados de servicios de información al cliente : Empleados de centros de llamadas ofertadas.

Ofertas de trabajo similares:

Customer Service - Accounting (English, German, French) Arbeitsort: diverse Arbeitsorte. Suiza, 18 Jun. 2017.

Customer Service - Accounting (Spanish, English) Arbeitsort: diverse Arbeitsorte. Suiza, 18 Jun. 2017.

Customer Service - Accounting (Portuguese, English) Arbeitsort: diverse Arbeitsorte. Suiza, 18 Jun. 2017.

Callcenteragent/in Arbeitsort: Allschwil. Suiza, 04 May. 2017.

Callcenteragents Inbound Arbeitsort: Kreuzlingen. Suiza, 27 Abr. 2017.

Kundenberater administrativer und technischer Support Arbeitsort: Kreuzlingen. Suiza, 15 Abr. 2017.

Call Agent/in für Internetsupport Arbeitsort: Dettighofen. Suiza, 02 Abr. 2017.